štvrtok, 27. septembra 2012

New in cosmetics: Avon, Alverde, Garnier, Forever21, Maybelline, Schwarzkopf, Yves Rocher

Dneska vám ukážem čo sa mi všetko nazbieralo vrámci kozmetiky a neukázala som vám. S drvivou väčšinou som maximálne spokojná, takže tento post môžte brať aj ako moje "monthly favorites". Pod každým obrázkom nájdete zopár informácií o produkte, poprípade moje dojmy. Ak vás niečo bližšie zaujíma, o recenziu môžete požiadať dole v komentároch! Prajem príjemný zvyšok dňa!:-)



Paletka Alverde so štyroma matnými očnými tieňmi, perfektná či už k tvorbe prirodzeného looku alebo dramatického dymového líčenia. Potom čo som ju videla u Mii na blogu Mias lifestyle, ktorá si ju veľmi chválila, som si ju musela zaobstarať aj ja. Páči sa mi príjemná vôňa, zrkadielko a prírodný pôvod kozmetiky. Kúpené v DM-ke za 2 eurá. 

Riasenka Maybelline Colossal Volume Express Mascara Smoky Eyes. Je to novšia verzia riasenky s rovnakým názvom, len dodali dodatok Smoky Eyes. Zatiaľ si na riasenku zvykám, aspoň ja mám takú skúsnosť, že mi maskary začnú vyhovovať po pár týždňoch. Neviem či to bude tým, že sa zmení konzistencia alebo že sa s ňou naučím pracovať. Ak chcete na ňu recenziu, dajte vedieť dole v komentároch. 

Essence - 104 Sweet As Candy, svetloružový lak v novom balení s novým štetcom, ktorý mi maximálne vyhovuje. Farbu využívam najmä pri francúzskej manikúre, dodáva efekt gélových nechtov. Pre mňa najlepší podkladový lak pre hocijakú francúzsku manikúru.

Forever21 Love and Beauty. Tento lak som vám ukázala v predošlom príspevku. Krásna ružovo červená farba. Kto červené nechty naozaj nemusí, toto je skvelá varianta.

Pilníček z Las Vegas. Doniesla mi ho druhá kamoška, ktorá tam bola na výlete. Naozaj originálne! Ktorá z vás má pilník Las Vegas?:-D

Garnier krém na ruky. Takéto ružové telové mlieko som mala veľmi rada, hlavne vôňu. Škoda, že krém takto nevonia.

Kúra na poškodené končeky vlasov s obsahom tekutého keratínu. Ja som spokojná, končeky pekne premastí. 


Nová kefa! Určená na dlhé vlasy, rozčeše nerozčesateľné. Kúpená u kaderníčky.

Rastlinný telový píling od Yves Rocher. Obsahuje miazgu z agávy, púder z mandľových jadier, sezamový olej z ekologického poľnohosp. a esenciálny olej zo saro. Opäť ma zaujala super vôňa, prírodný pôvod a zrniečka sú dosť veľké ako môžte vidieť dole na fotke, takže pokožka ostane po masáži pekne prekrvená a hebká.


Orientálny sprchový olej od Yves Rocher. Obsahuje bio agarový olej z Maroka, ktorý zanecháva pokožku hodvábne hebkú a voňavú. Vo vode sa zmení v zamatovo mliečnu textúru.
Zvláčňujúci telový olej s dvojitým zložením SSS s kvetinovou vôňou z Avonu. Pokožku zanecháva hebkú a hydratovanú bez nadbytočného mastenia. Rýchlo sa vstrebáva a veľmi super vonia. Niekedy si ho nanášam len kvôli tej úžasnej vôni!

Prírodná bahenná maska z Aloe Vera kúpená v Belgicku.

Garnier pleťový krém s výťažkami z ruže určený na suchšiu pleť. Krém sa rýchlo vstrebáva, má ľahkú textúru parfumácia je veľmi jemná. 


1 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

prvý krát som na tvojom blogu a je perfektný! :) urob na tú riasenku recenziu prosím, vyzerá skvele!! :)

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving your comment! I read every single one and I'm here to reply. You can leave a message in English and I also accept simple message in "Deutsch":-D A samozrejme po slovensky/česky!