streda, 19. septembra 2012

Neon Pink&Orange Nails With Dots

Ahojte! Ako ste si mohli všimnúť, môj blog mal isté problémy so zobrazením obrázkov. Po dlhšej úvahe som si uvedomila, že všetky fotky som vymazala vlastne ja, keď som odstránila fotky v galérii v androide. Nevedela som, že sa takto odstránia aj z Picasy (googlu) a tým pádom aj z Bloggeru. Ou shit!!!! :((( V mobile nemám žiaden kôš, z ktorého by som ich vybrala ani možnosť späť. Keď sa album odstráni z Picasy, návratu niet! Žiadne tlačidlo undelete tam nie je. Hlúpe synchronizácie a prepojenia, o ktorých som nevedela! Takže potrvá istú dobu kým ich znova nahrám z počítača, nech to tu nevyzerá ako vykradnuté. Je to dosť zaujímavé, že jedným tlačidlom, bez akéhokoľvek upozornenia, sa vie odstrániť viac ako 300 fotiek, úsilie vynaložené počas skoro dvoch rokov. Čo už, moja chyba. Teraz už viem, že to robiť netreba a albumy na Picase si po tejto skúsenosti dám zálohovať. 
Pre vás mám tu však nové nechty. Sú troška farebnejšie, letnejšie a veselšie. Použila som neónové laky za euro, kúpené v stánku s lakmi. Na úvodnej fotke je použitý filter, ostatné fotky sú bez filtra.






6 komentárov:

VeVe (imperfectwonderland.blogspot.com) povedal(a)...

Krasne nechty, vyzera to perfektne a aj ked je tam tolko farieb, vobec to nevyzera 'trashy', ale naopak velmi milo :-).
A ano, blogger a picasa su the same shit, cize naozaj treba davat pozor na vsetko, co si pamatam, nie si prva a asi ani posledna, komu sa to stalo :-/. Skus poslat pripomienku Googlu, ja mam s ich odozvami velmi dobre skusenosti...

LaMarianaMia povedal(a)...

hmm..to už sa aj mne stalo :-/ a nechty sa ti veľmi podarili..vyzerá to úžasne :-))

Dorota povedal(a)...

Ja som si dnes robila podobne bodkove nechty este aj farba je podobna :)

drinkcitra povedal(a)...

Love this!! Your accent is so cute!

evie povedal(a)...

krasne!

Karolína Javůrková povedal(a)...

opět užasný!!!!!.......

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving your comment! I read every single one and I'm here to reply. You can leave a message in English and I also accept simple message in "Deutsch":-D A samozrejme po slovensky/česky!