utorok, 11. septembra 2012

Neon Pink Glitter Nails

Ahojte! Opäť som si urobila moju obľúbenú manikúru. Tentokrát som použila žiarivý neónovo ružový lak (na fotkách to tak dobre nie je vidieť a na úvodnej je ešte použitý filter) a trblietky, ktoré mi zaslala stránka KKcenterhk.com. Na všetky nechty som si naniesla neónový podklad a prsteník som ešte strčila do nádobky s trblietkami. Tento jeden necht som ešte zafixovala štedrou vrstvou bezfarebného topcoatu. Naživo to je fakt krásne, prsteník je čerešnička na torte!
Mimochodom, otázka na vás! Ako sa vám páči zdobenie práve tohto nechtu? Na internete som sa stretla častokrát s nepochopením tohto trendu a nerozumiem prečo. Podľa mňa nafarbenie jedného nechtu inou farbou alebo ozdobenie trblietkami, kamienkami, pečiatkou jemne oživí inak obyčajnú manikúru a dodá šmrnc celej ruke:-P  S ničím však netreba preháňať, nezabudnite, že v jednoduchosti je predsa krása!:-) 






What I used:

11 komentárov:

Tina povedal(a)...

i love this pink!

Anita povedal(a)...

Podľa mňa je to krásne! Netreba byť taký konzervatívny a treba skúšať nové veci :-)

Arrow povedal(a)...

i love this pink too :D. It has a hint of coral i think ... or maybe its just the lighting.

Anesa povedal(a)...

Nádherné, perfektní, dokonalé =)

Biba povedal(a)...

tá farba je nádherná :)

drinkcitra povedal(a)...

So gorgeous! Love hot pink!

NatalieDouka povedal(a)...

Very pretty!!

Lieke Marijnissen povedal(a)...

Really beautiful color!

E_V_E povedal(a)...

krásna farba 8)

Pozývam ťa na GiveAway 8)
http://violetwitch-eve.blogspot.sk/2012/09/giveaway.html

Super Cute Super Easy povedal(a)...

Dakujem:))) Thank you:))

Karolína Javůrková povedal(a)...

Tak to je nádhera!!

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving your comment! I read every single one and I'm here to reply. You can leave a message in English and I also accept simple message in "Deutsch":-D A samozrejme po slovensky/česky!