sobota, 29. septembra 2012

Love & Beauty Compact Mirror by Forever 21

Opäť ďalšia vecička, ktorú mi priniesla kamarátka z USA a chcem sa vám s ňou pochváliť:-P Krásne zrkadielko, no nie? Okrem toho chcem spojazdniť na blogu eshop s oblečením či už noseným alebo nenoseným. Mám toho v skrini dosť, treba to tam troška preriediť a aj nejaké peniažky by sa zišli. Takže v najbližšej dobe očakávajte, že budem pridávať a pridávať nové kúsky. Chcela by som oblečenie zavesiť aj niekde na nejaký bazár, ak poznáte niečo dobré, dajte vedieť. 






Máte skúsenosti s predajom oblečenia? Aké stránky mi odporúčate?

5 komentárov:

PajaSwagMeysik povedal(a)...

Krásne je :)
A skús cez mimibazar :)

Pozývam na moju GIVEAWAY :)
http://pajameysik.blogspot.sk/2012/09/giveaway.html

Anita povedal(a)...

Veľmi pekné zrkadielko :-)S tým oblečením veľmi dobrý nápad..tiež nad tým premýšľam...

Dia povedal(a)...

to je krásný, jinak zkusennost nemam ! :)

Super Cute Super Easy povedal(a)...

PajaSwagMeysik: Dakujeem! Ok skusim ten minibazar:))

Anesa povedal(a)...

Jé, to je úžasné! =)
Jinak já prodávám na votočvohoz.cz

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving your comment! I read every single one and I'm here to reply. You can leave a message in English and I also accept simple message in "Deutsch":-D A samozrejme po slovensky/česky!