pondelok, 3. septembra 2012

How I store my nail polishes & other stuff (new storage from Jysk)

Vrámci veľkého víkendového upratovania a maľovania izby som sa rozhodla, že je čas zaobstarať si ďalšie prútené košíky na uskladnenie lakov, náramkov a iného "bordelu" Zistila som, že akurát (do 5.9.) v Jysk-u prebiehajú zľavy na skladovacie košíky všeho druhu, tak sme hneď utekali nakúpiť. Odniesli sme dva v tvare srdca, väčší na laky, do menšieho si sestra dala svoju bižutériu, potom dva menšie a dva väčšie s takým tým plátnom a mašličkou. Jeden z tých menších je aj na fotke. Ceny sú uvedené dole v odkaze pri poslednej fotke.
Takéto skladovanie sa mi páči, izba pôsobí hneď upratanejšie a priestrannejšie. Košíky sú nielenže veľmi peknou, ale aj veľmi užitočnou dekoráciou (môžte do nich vopchať všetky neforemné serepetičky, ktoré sa ťažko ukladajú). 





JYSK


Ako skladujete laky vy? Páčia sa vám tieto košíčky?

13 komentárov:

NELKA povedal(a)...

Pacia sa mi tie srdieckove, mozem sa spytat na ceny? A ja laky skladujem v kozm. Kufriku pretoze ich nemam vela...

senses povedal(a)...

Tiez som podlahla caru kosickov :)akurat mam tiez o tom clanok: http://sensesnails.blogspot.sk/2012/09/maybelline-coral-rose.html

Džejna povedal(a)...

Aj ja mám ten srdiečkový košík :-) ale teraz by som si chcela zadovážiť nejaký box.. problém je v tom, že som bola vo všetkých možných hypermarketoch v mojom okolí a nič... asi stavím na Ikeu :-)

Anesa povedal(a)...

Ty košíčky jsou super, hlavně ten poslední. Já mám laky také v košíčku, je to skvělá věc =)

Take it easy povedal(a)...

Taky mám všechny zbytečnosti uložené v košících, opravdu není nad ně :-) ale bohužel mám jen obyč ty tvoje jsou mnohem originálnější :-)

drinkcitra povedal(a)...

Aw I love those containers :) They're so cute and they look great out to display!

Džejna povedal(a)...

Už som ti sem koment nedávno písala, ale aby si vedela, na mojom blogu som Ťa nominovala na The Versatile blogger awards.
http://worldofdzejn.blogspot.sk/2012/09/moje-prve-ocenenie.html

Budem veľmi rada ak ma navštíviš!

Super Cute Super Easy povedal(a)...

NELKA: Tak ja zase kozmeticky kufricek nemam:D:(( A ceny su dole pri poslednej fotke je link na JYSK stranku..je to slabo viditelne uznavam:D Okolo 2,5e stali tie srdieckove..
senses: Pozrela som:))
Džejna: Akoze zatvaraci kufrik? Alebo aky box? Urcite niekde musia mat, v Ikei urcite:)) Potom sa pochval na blogu:P
Anesa: :)))
Take it easy: Ale no, zas take originalne nie su, kup si aj ty:P:D
drinkcitra: Thanks:)) I love them too:))

Bella povedal(a)...

Hezké to máš :-) Košíčky používám i já, mně se moc osvědčily!

Paris-London Giveaway

NELKA povedal(a)...

Ja som slepa :)) a ppzyvam ta na moju bioderma giveaway - http://redblackwhite-nelka.blogspot.sk/2012/09/bioderma-giveaway.html

Dia povedal(a)...

Ahoj, máš senzační ty košíčky, takové bych taky hned brala! :-D ..ale já mám zase senzační krabičky, které by se každé slečně taky určitě líbily! Možná, že je taky někdy vyfotím! ;-) Inspirovala jsi mě! :)

Jsem Tvá nová pravidelná čtenářka Tvého krásného (a roztomilého ;-) ) blogu, budu moc a moc rády, když se zase Ty staneš mojí čtenářkou http://handbagforladies.blogspot.cz/ :)

Super Cute Super Easy povedal(a)...

Dia: Jeeeej dakujem pekne za takuto pochvalu:)))) Idem hned na tvoj blog:))) A urcite vyfot krabicky, som zvedava nielen ja:P

Anita povedal(a)...

Tak tie košíčky bol super kauf :-)

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving your comment! I read every single one and I'm here to reply. You can leave a message in English and I also accept simple message in "Deutsch":-D A samozrejme po slovensky/česky!