streda, 29. augusta 2012

Tag: 7 Deadly Sins of Beauty

Pre veľký úspechu tagu: "7 make-up facts about me", prinášam ďalší populárny putovný článok - 7 Deadly Sins of Beauty alebo po slovensky 7 smrteľných "kozmetických" hriechov. Prejdime rovno k veci.


1. LAKOMSTVO - Aký najlacnejší a aký najdrahší kozmetický výrobok vlastníš?
Najlacnejším produktom bude asi lícenka od firmy Essence. Kúpila som ju vo výpredaji za 1 euro (plus mínus 5 centov) a ukazovala som vám ju TU. Drahú kozmetiku si nezvyknem kupovať, vystačím si s drogérkovou ponukou, ale určite k najdrahším výrobkom v mojej kozmetickej taštičke patria make-upy. Jeden z najdrahších čo používam je Face Fabric od Giorgio Armani. V minulosti som potajomky používala  aj mamin Yves Saint Laurent.

publikované recenzie: Giorgio Armani Face Fabric

2. HNEV - Aký kozmetický výrobok miluješ a zároveň nenávidíš? 
Nemám rada aplikáciu masiek a peelingov na tvár a potom ich zmývanie. Ale na druhej strane zanechajú pleť  hebkejšiu, čistejšiu a krajšiu.  Je to pre mňa nutné zlo, ktoré musím podstupovať keď chcem mať bezproblémovú pleť.


3. OBŽERSTVO - Ktorý kozmetický výrobok zvykneš nadmieru hromadiť?
Rúže! Vždy mi padne do oka odtieň, ktorý ešte nemám a potom ho veľmi chcem mať. Momentálne si robím zálusk na dva svetlé kúsky od Golden Rose. "Trvanlivosť " rúžov je cca dva roky, čiže nejakú extra zbierku zase mať nechcem. Bolo by mi ľúto potom pozerať na staré rúže po záruke. Čiže čo sa týka kozmetiky, hromadiť treba s rozumom!  

4. LENIVOSŤ - Čo vynechávaš, pretože si lenivá?
Vynechávam všetky podkladové bázy. Očné tiene nosím tiež veľmi občasne. Lesky na pery nepoužívam skoro vôbec.

5. PÝCHA - Ktorý výrobok ti dodáva najviac sebavedomia?
Jednoznačne maskara a tekutá očná linka. Zvýraznia oči, podčiarknu celé líčenie. Sexi mačací pohľad nie je nikdy na škodu!


6. SMILSTVO - Ktorý produkt zbožňuješ na druhom pohlaví?
Vôňa dezodorantu/šampónu/parfému.

7. ZÁVISŤ - Čo by si najradšej v súčasnej dobe dostala najradšej ako darček?
Paletka Naked/Naked 2 od Urban Decay. Všetko ostatné si viem kúpiť sama alebo už mám a nepotrebujem nejaké špeciálne. Túto položku mi vlastne ani netreba, ale keď má niekto prebytok peňazí a silou mocou mi ju chce darovať, ja sa nebránim:-D


Dúfam, že sa vám moja verzia tohto tagu páčila a ak máte záujem, môžte ho skúsiť urobiť aj vy. Potom nezabudnite poslať link. Ja si rada prečítam. Prajem príjemný deň!

8 komentárov:

Anesa povedal(a)...

Ta paletky Naked se mi moc líbí, má super odstíny =)

drinkcitra povedal(a)...

Love all the items! Aw I love your header :)

Super Cute Super Easy povedal(a)...

Anesa: Ved toto, same dobre farby:)
drinkcitra: Thank youu:) It is my work:D

Jajka povedal(a)...

Rúž-!! Super sú!
http://sometimes-sad-artist.blogspot.sk/

VeVe (imperfectwonderland.blogspot.com) povedal(a)...

:-) Pilingy a masky strasne otravuju aj mna - hlavne to dlhocizne zmyvanie, ach jaj! :-) Si inak presne popisala moju hrozu - vyrobky po zaruke! Ja mam z toho aktualne taku paniku, ze som sa rozhodla intenzivne pouzivat vsetko, co mam, lebo ked si predstavim tu skodu, tak... no radsej ani nechcem hovorit :-).

Super Cute Super Easy povedal(a)...

VeVe: A neznasam ked mi maska vojde do vlasov!:D:) Ved presne! Nechapem ako si moze niekto dobrovolne robit zasoby kozmetiky na styri generacie potomkov dopredu:D Vsetko treba pekne dopotrebovat:P:D Lahke je to vraviet co:D Som rada, ze som sa s niekym na niecom zhodla:)

Alex povedal(a)...

Skvelý článok, rada si čítam rôzne takéto TAGy :)

Marcela Jezkova povedal(a)...

kosmetika od GA je prý perfektní, zatím osobní zkušenosti nemám, ale slyšela jsem na ní jen to nej...M*

www.marcelajezkova.com

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving your comment! I read every single one and I'm here to reply. You can leave a message in English and I also accept simple message in "Deutsch":-D A samozrejme po slovensky/česky!