streda, 8. augusta 2012

Sweet Candy nails

SK: Ahojte! Je mi ľúto, že som neprispela skôr, ale mala som menšie problémy s počítačom. Vraj mi qip-ko a BSplayer spôsobilo zavírenie! Okrem toho plne si užívam prázdniny ako všetci, s priateľom výletujeme, chodíme na kúpaliská a tak. Čo v týchto horúčavách robíte vy?
Pridávam fotky starších nechtov. Využila som trblietky, ktoré mi došli z KKCenterhk.com, cukríkovo ružový lak a klasický biely na francúzsku manikúru. Ak vás zaujímajú laky, kúpila som ich v stánku v obchodnom dome, každý stál do jedného eura. Naživo to vyzeralo stokrát lepšie, trblietky sa krásne leskli. Budem sa snažiť s trblietkami urobiť čo najviac rôznych manikúr. Takže máte sa načo tešiť!
EN: Hello! Today I will show you my older manicure. I added glitter from KKCenterhk.com, sweet pink nail polish and classic white one for french manicure. Do you like it?



What I used: 

4 komentárov:

Try It With Carmella povedal(a)...

so pretty and girly

Take it easy povedal(a)...

krásné nehtíky, teď mám udělané broskvové, ale pak jdu do růžový to je jasnačka :-)

evie povedal(a)...

podarene:)

drinkcitra povedal(a)...

This is really cute. You're amazing with the glitter you have!

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving your comment! I read every single one and I'm here to reply. You can leave a message in English and I also accept simple message in "Deutsch":-D A samozrejme po slovensky/česky!