nedeľa, 19. augusta 2012

Pink Princess Glitter Nails





What I used: 

6 komentárov:

Anesa povedal(a)...

Tenhle nehtový styling miluju =)

anesagill.blogspot.com

drinkcitra povedal(a)...

Gorgeous :D

VeVe (imperfectwonderland.blogspot.com) povedal(a)...

Opatrne s tymi glittrami, lebo ja to potom prehanam :-D. Aktualne mam na podobny styl vsetky nechty a to uz tak elegantne ako u teba nevyzera :-D. Velmi velmi pekne, tiez sa mi takyto styling velmi paci ;-).

Super Cute Super Easy povedal(a)...

VeVe: Aj ja som si chcela dat vsetky nechty glitrove, ale povedala som si, ze nebudem prehanat:D aspon ten prstenik vynikne:D ale mozno raz skusim:P Dakujem:)

Bella povedal(a)...

Moc pěkné!

WorldByBella

Victoria povedal(a)...

Lovely nails! :)

- Victoria
www.VICKITAS.com

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving your comment! I read every single one and I'm here to reply. You can leave a message in English and I also accept simple message in "Deutsch":-D A samozrejme po slovensky/česky!