streda, 15. augusta 2012

New in: H&M gift card haul

SK: Včera bol nákupný deň! Spolu so sestrou sme dostali darčekovú kartičku do H&M-ka od maminej veľmi dobrej kamarátky. Takže sme sa vydali na nákupy a to čo sme si z obchodu doniesli môžte vidieť nižšie na fotkách. 
Košela je z veľmi fajnej látky, páčia sa mi zlaté gombíky. Prepáčte, že je viac než dosť pokrčená, žehliť sa nám nechcelo. Nezvyknem dávať na blog fotky spodného prádla, ale teraz som musela. Podprsenka je super push-up, je dostupná vo viacerých farbách (aj leopardia!) a ušili k tomu aj nohavičky veľmi pekného strihu (musím začať šetriť!) Náhrdelníky sú prekrásne, akurát som si všimla, že ten s ružičkami má aj dolcezuzka na svojom blogu vyfotený. 
Prajem príjemný večer, kto ma ešte nesledujete, tak neváhajte a sledujte ma! :-D A ďakujem za vaše komentáre pri každom príspevku, veľmi si ich vážim:-) 
EN: Yesterday was a shopping day! Together with my sister we received the H&M gift card from our mum's best friend. So, we went to shopping center and picked these four amazing pieces. 



H&M necklace - 5e

H&M necklace - 8e
H&M shirt - 25e
H&M super push up bra - 15e

7 komentárov:

Deniska povedal(a)...

košile je moc krásná :) taky jsem byla nedávno v H&M, ale odnesla jsem si jen dvě tílka :)

Anesa povedal(a)...

Jé, ten náhrdelník s růžičkami se mi líbí =) Do H&M v poslední době chodím častěji, něž je zdrávo =D

anesagill.blogspot.com

Tess Ka povedal(a)...

uu, super věci! ty náhrdelníky jsou super!!!!

http://surprising-bitch.blogspot.cz/

Ambrozália povedal(a)...

akurát dočítam dolcezuzku :D :D potom čítam tvoj blog a kukám kukám či sa mi to nezdá že máte rovnaké náhrdelníky :D :D

Curly povedal(a)...

super veci! najmä náhrdelník!

drinkcitra povedal(a)...

Lovely items! I love the shirt!

Zuska povedal(a)...

krásny výber ... jemne a elegantné :)

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving your comment! I read every single one and I'm here to reply. You can leave a message in English and I also accept simple message in "Deutsch":-D A samozrejme po slovensky/česky!