streda, 29. augusta 2012

New blog design and logo!!!

Možno ste už zaregistrovali čerstvú zmenu môjho blogu. Celkom som so sebou spokojná, keďže autorom nového loga aj všetkého som ja a to nie som žiaden informatik! :-D Ako ste si všimli preferujem biele pozadie a jednoduchý štýl. Farebná kombinácia je taká moja klasika. Pravdepodobne to časom ešte vylepším. Ak máte nejaké pripomienky, rady, komplimenty, sem s nimi:-D 


Mimochodom, počet sledovateľov prekročil 200-vku, čo ma nesmierne teší!!! Ďakujem každému jednému čitateľovi a každému kto s radosťou navštevuje tento blog pravidelne!:-D Snáď je vás tu aspoň zopár:-D A dúfam, že sa vám tu bude páčiť ešte viac takto v novom šate!:-)

8 komentárov:

Anesa povedal(a)...

Nový desing je super, miluju Tvůj blog =)

drinkcitra povedal(a)...

Looks great!!

Karolína Javůrková povedal(a)...

Jéé..jak se dělá to srdíčko že furt buší:D?..to je boží!

Super Cute Super Easy povedal(a)...

Karolína Javůrková: To je gifkooo:D:)) dakujeem!:D to je napad co:D

Karolína Javůrková povedal(a)...

Nějaký návod nA to prosím?:D

Super Cute Super Easy povedal(a)...

Karolína Javůrková: Tak urobila som logo s fialovym srdieckom a potom take isto logo ale s ruzovym a vacsim o troska srdieckom, a spravila gifko online na stranke napr: www.myspacegens.com. a vysledok je takyto:D vyskusaj tak spravit nieco!:D to je aj moje prve gifko:P

Markett povedal(a)...

Dneska jsem objevila tvůj blog a je bezva, jsem nová followerka :)

Super Cute Super Easy povedal(a)...

Markett: Jeej super:)) to sa tesim, ze sa paci:)

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving your comment! I read every single one and I'm here to reply. You can leave a message in English and I also accept simple message in "Deutsch":-D A samozrejme po slovensky/česky!