piatok, 31. augusta 2012

My new jewellery holder

Aha! Môj nový držiak na bižutériu, ktorý mi doniesli rodičia z Belgicka! Nevmestili sa mi na neho náramky a prstene som umiestnila len tak provizórne. Na internete som našla aj rôzne iné varianty držiakov, medzi ktorými sa rozhodovali. Páčia sa mi skoro všetky, tak možno o rok si popýtam ďalší:-D Ak viete niekto o obchode na SR kde predávajú podobné držiaky, dajte vedieť! Sestre rodičia nedoniesli a chcela by tiež!
Dúfam, že aspoň zopár z vás (nepracujúcich) si dneska užilo horúci slnečný deň niekde pri vode ako ja:-D Zajtra mám naplánované lakovanie nechtov, tak určite čakajte príspevok s manikúrou!:-)

MAISONS DU MONDE

15 komentárov:

Nikuška povedal(a)...

Nádherný držák na bižuterii :)

http://sheisbrunette.blogspot.cz/

Take it easy povedal(a)...

ježiš, ten je krásnej :-) já mám jen takovou šperkovničku, všechno mi z toho leze ven :-D tohle je opravdu úžasný, začínám mít pocit, že to potřebuju taky :-D

VeVe (imperfectwonderland.blogspot.com) povedal(a)...

Skoda, ze u nas nie su take pekne veci... vyzera to paradne! :-)

Anesa povedal(a)...

Jé, ten je krásný. A ta fotka si moc povedla =)

Katka povedal(a)...

ja som videla držiaky take stromceky v sixxe :)

LaMarianaMia povedal(a)...

krásny stojan a ešte krajšie vecičky na ňom ;-)

Viktória povedal(a)...

v JYSKU maju podobný držiak:)http://www.jysk.sk/97/492/2710700/a/catalog

Deniska povedal(a)...

Krásnej :) Taky by se mi takový líbil :)

Natália povedal(a)...

Och, ten je úžasný!

PajaSwagMeysik povedal(a)...

Podobný máme doma ale z Jysku :) Super vec !

http://pajameysik.blogspot.sk/

Super Cute Super Easy povedal(a)...

Dakujem babyy za rady a komplimenty:D:)) Zajtra ideme do Jysku na prutene kosicky (su tam zlavy vraj do 5.septembra) a pozreme ten stojancek, vyzera byt dooost podobnyy:)) zisiel by sa fakt:)

drinkcitra povedal(a)...

What a cute jewelry holder!

Sue povedal(a)...

pekný stojan. Tie biele ružičky mám tiež, aj v čiernom vydaní. Sú krásne.

http://stylzeny.blogspot.sk/

Super Cute Super Easy povedal(a)...

Sue: to su take uplne svetlo marhulkove/bezove alebo ako to nazvat :D Jj pekne su vo vsetkych odtienoch podla mna tie ruzickove nausnice:P
drinkcitra: Thankksss:PP

Dia povedal(a)...

to je krásný!

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving your comment! I read every single one and I'm here to reply. You can leave a message in English and I also accept simple message in "Deutsch":-D A samozrejme po slovensky/česky!