piatok, 17. augusta 2012

My favorite summer outfit

SK: Môj najpohodlnejší outfit z dovolenky, ktorý mám zachytený na fotke. Vtedy večer dosť fúkalo, sukňa s vlasmi pekne viali vo vetre a boli veľké vlny. Zvolila som balerínky z HM-ka, ktoré som vám ukazovala dávnejšie TU, Hi-Lo sukňu z NY zase TU a staršie tričko z HM-ka s čipkovaným chrbtom. Náramok, ktorý ani nevidno, je z mušlí, tiež z nejakej dovolenky. Normálne by som k sukni zladila nejaké vysoké topánky, ale takto k moru na večernú prechádzku je to nepraktické. Som zvedavá na ohlasy k tomuto postu a celkovo či vás zaujíma ako sa obliekam. Síce z "new in" postov čo-to o mojom "štýle" vyčítať viete. Fotím sa veľmi nerada, pripadám si nefotogenická a naživo krajšia:-D Tak preto je tu outfitov tak málo. Prajem príjemný weekend! 




NEW YORKER skirt    H&M top, shoes  

11 komentárov:

VeVe (imperfectwonderland.blogspot.com) povedal(a)...

:-) to chapem s tym fotenim... ja sa tiez odfotim na milion sposobov, kym viem vybrat ako taku prijatelnu fotku :-). Inak ta sukna vyzera prima, taka fajna letna, dokonca aj spravnu farbu ma :-).

Super Cute Super Easy povedal(a)...

VeVe (imperfectwonderland.blogspot.com): :) Napodobne:D Ale budem sa snazit kvoli vam zlepsovat:P JJ sukna je skvela, mali aj marhulovu na vyber:)

MissBeautyAddict povedal(a)...

som sa zalubila :D

Katarina povedal(a)...

love your skirt so much <3
xo
http://the-caramel-dream.blogspot.com/

NELKA povedal(a)...

Krasne fotky :) takze kludne fot dalej!

drinkcitra povedal(a)...

So lovely!!

Super Cute Super Easy povedal(a)...

MissBeautyAddict: Do suknicky ci do coho?:D
Dakujem!! Thankss:))

evie povedal(a)...

krasny si tu, aj ked si zozadu...:)

Ajvn povedal(a)...

naozaj krásna sukňa! :)

Karolína Javůrková povedal(a)...

Překrásné fotky!

Super Cute Super Easy povedal(a)...

Dakujeeem:))

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving your comment! I read every single one and I'm here to reply. You can leave a message in English and I also accept simple message in "Deutsch":-D A samozrejme po slovensky/česky!