pondelok, 27. augusta 2012

Mini new in: Spikes necklace from Tally Weijl

Môj nový úlovok z Tally Weijl! Milujem takéto výrazne náhrdelníky! Aj vy? Tieto "spikes necklaces" sú teraz mimoriadne v kurze. Málokedy sú trendy v bižutérii podľa môjho gusta. V kombinácii zlatá-čierna a za cenu len 8 euro som ho jednoducho musela mať! Hoci pre niekoho vyzerá drsne a rockovo, netreba sa báť ho skombinovať s elegatnejším oblečením. Práve vtedy to naberá ten správny šmrnc:-D




TALLY WEIJL necklace (8e)

9 komentárov:

Adrika Murinovič povedal(a)...

počula si už o Liebster blog? klik u mna
http://www.visagebyadriana.blogspot.sk/

Ronnie povedal(a)...

pekný :))) dovolím si ta pozvať na môj blog kde prebieha giveaway o knihu:)

Dorota povedal(a)...

mne sa tento styl velmi nepaci, aj ked viem ako sa aj pisala, ze je to teraz trend..je to prijemna kombinacia zlata a cierna a napriek tomu, ze sa mi tento styl nepaci, tvoj nahrdelnik nie je tak drsny a vyzera efektne :)

drinkcitra povedal(a)...

Love this :D

Bella povedal(a)...

Souhlasím s Dorotou :-)

WorldByBella

Dannie povedal(a)...

Takéto niečo zháňam už neviem ako dlho:D Prešla som HM aj Tally Weijl a nikde nič, nie je možné, že som si to tam nevšimla:D Musím to preskúmať znovu:DD

Karolína Javůrková povedal(a)...

pěkný!

Sim povedal(a)...

presne podla mojho gusta! :)

Anonymný povedal(a)...

Oh! krásny je, mám ho tiež a úplne sa vytešujem, zlatá a čierna to je moje! Super!

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving your comment! I read every single one and I'm here to reply. You can leave a message in English and I also accept simple message in "Deutsch":-D A samozrejme po slovensky/česky!