piatok, 3. augusta 2012

KKCenterhk sponsorship review

SK: Ahojte! Dneska by som vám chcela povedať niečo o mojej spolupráci s KKCenterhk a ukázať vám čo mi poslali. 
K spolupráci som bola vyzvaná už dávnejšie, asi pred mesiacom. Súhlasila som, pretože aj viaceré zahraničné nechtové blogy ako som videla dostali ako sponzoring od tejto stránky pár produktov a pochvaľovali si. Všetko prebehlo hladko, priam mechanicky z ich strany a naviac, dostala som aj kupón pre mojich čitateľov s 10 percentnou zľavou. Tak ak sa vám niečo na ich stránke zapáči, zadajte do objednávky kód supercutesupereasy. Kupón je platný do 31 januára 2013. Momentálne tam majú aj nejakú väčšiu zľavu pre všetkých bez ohľadu na môj kód. 
Stránka má na výber kadečo, od nechtových ozdôb cez doplnky až po kozmetiku. Keď budete hľadať, dajú sa tam nájsť aj fakt pekné a užitočné veci. Zaujali ma známe umelé riasy od firmy Ardell alebo od Revlonu. Ja som mala možnosť vybrať si skôr nechtové ozdoby a napokon vyhrali glitre menších rozmerov, ktoré môžte vidieť dole na fotkách od značky NNail. (Ja viem pôjdu ťažko dole!) Na výber mali trblietky rôznych rozmerov, farieb, tvarov, no jednoducho ťažko vybrať. Vyzerajú veľmi pekne, farebne sa mi páčia hlavne tie žiarivé neónové, balenie je celkom veľké, mne to vystačí snáď do konca života. Pridala som tam aj odkazy na pôvodnú stránku pre ďalšie detaily a ceny. 

EN: Hello! Today I want to tell you something about my collaboration with website KKcenterhk and show you the products they sent me. I was invited to the cooperation one or two moths ago. I agreed because several foreign nail bloggers agreed to the cooperation too and the they were satisfied after receiving the products from this website. Everything went smoothly, almost mechanically from their side, and moreover, I got a coupon for my readers with a 10 percent discount. So if you like something at their page, you can enter the code "supercutesupereasy" in the order. Coupon is valid until 31 January 2013. Currently, they have also bigger discount for all customers as I saw.
This page retails lots of nail decorations, accessories, cosmetics, etc. I like the well-known false eyelashes from Ardell or Revlon. I had the opportunity to choose only from nail decorations and I prefer the neon glitters of smaller sizes from company NNail, which you can see below. Colors are amazing! Love the neon ones! The packaging are pretty big! They will last me forever! (I know they go down hardly!) I also added the links to the page.



For more information about prices and another details you can click on the links which I added. 
From left: pink/orange/turquiose/blue


SK: Ešte raz by som sa takto verejne chcela poďakovať KKcenterHk za poskytnutie týchto fakt krásnych trblietok k recenzovaniu. Samozrejme, budem mile rada spolupracovať znova niekedy v budúcnosti. Nabudúce si vyberiem niečo čo nie je tak ľahko dostať tuna na Slovensku alebo niečo špeciálnejšie. Po prvýkrat som nechcela riskovať a stavila som na klasiku (trblietok nie je nikdy dosť). Napokon, ani som nevedela či balíček vôbec príde. Ostala som prekvapená, keď som si mala ísť na poštu po balíček z Hong Kongu. Zaskočené boli isto trochu aj poštárky na pošte. Predsa, takéto exotické zásielky nechodia každý deň. A ešte s takým "dôležitým" obsahom:-D
Na manikúry sa už teraz môžte tešiť, nechty s ružovými trblietkami mám už na sebe! Ahojte! Pekný koniec týždňa prajem!
EN: Big thank you to KKcenterHk for providing me these beautiful glitters for review! I look forward to another potencial collaboration! I have been prepairing the manicures with these glitters and they will be  published at my blog as soon as possible. The first with pink glitter is almost done. Have a nice day! Bye bye!

4 komentárov:

Natália povedal(a)...

Och, takéto vecičky ja rada! Hneď idem aj pokukať niečo na ich stránku. :)

Ambrozália povedal(a)...

už sa teším ako ich odfotíš na nechtoch! <3

drinkcitra povedal(a)...

Beautiful glitters :D

Anonymný povedal(a)...

ahoj ak chces aby bola kozmetika mac aj na slovensku prosim daj like na tuto stranku:http://www.facebook.com/WeWantMacCosmeticsInSlovakia?notif_t=fbpage_fan_invite

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving your comment! I read every single one and I'm here to reply. You can leave a message in English and I also accept simple message in "Deutsch":-D A samozrejme po slovensky/česky!