štvrtok, 12. júla 2012

Tropical Paradise - Gradient nails




SK: Po viac ako týždni prispievam novou manikúrou. Pred víkendom som si nechty nalakovala obyčajnou neónovou ružovou, nech sa mi manikúra hodí k plavkám, keďže sme s priateľom šli do aquaparku. 
Dneska som vám to chcela vynahradiť a skúsila niečo kreatívnejšie. Výsledok dokumentujú fotky. 
Najťažšie mi je stále vymýšľať nové a zároveň nápadité názvy príspevkov. Tentoraz ma pohľade na môj výtvor napadlo slovo Tropical, a pri slove Tropical ma napadlo zase Paradise. Tak sa volá nová časť Tatralandie, ktorú sobotu otvárali a my sme tam boli. Tak a už viete ako vymýšľam názvy, pomocou asociácií. Dole v komentároch mi môžte dať vedieť či sa vám to páči. Postup je presne taký ako pri minulých gradient nechtoch. Vyskúšate ich alebo je to pre vás príliš náročné/zdĺhavé? Viem, že väčšina z vás je kreatívna, mnohé ste šikovnejšie ako ja. Ak podobné nechtíky skúsite, pošlite mi odkaz, rada sa pozriem:-) Čautee!




What I used:
  • Essence - 51 Mellow Yellow
  • Essence - Green Fruity nail polish
  • Essence - 79 Viva La Green
  • clear topcoat
  • sequins

11 komentárov:

lučiak povedal(a)...

je to zaujimave. Paci sa mi ta farebna kombinacia aj prechod. Dlzka je na mna uz prilis.

Deniska povedal(a)...

moc hezké :) jsi fakt šikovná!

The Sneakerette povedal(a)...

omg this is absolutely BEAUTIFUL! i think this has got to be one of my favorite manis by you yet (:

Ambrozália povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený autorom.
Ambrozália povedal(a)...

ja som skúšala ombré iba také jednoduché obyčajné už strašne dávno :D
http://ambrozalia.blogspot.sk/2012/06/ombre.html#more

♥Lenka povedal(a)...

Bjútifulné sú!!!! :)

VeVe povedal(a)...

Paci sa mi to velmi, vzdy obdivujem, ked sa niekto trapi s nail artom a da si zalezat, mne sa na to prilis trasie ruka :-).
Juj, ale co ta kozicka okolo nechtov... hned by som ju natrela nechtikom ;-).

VeVe
imperfectwonderland.blogspot.com

Super Cute Super Easy povedal(a)...

Dakujem babyy:))
Veve: Fotila som to hned po dolakovani, az teraz som si vsimla, ze kusok vidno ako som okolo kozticky davala prec lak:D Skoda, tiez som taa detailistka, dneska uz vyzeraju tip top, nakremovane, vsetko..:D

Try It With Carmella povedal(a)...

reminds me of a mermaid!

drinkcitra povedal(a)...

Wow this is an amazing gradient! I especially love the tips!

Karolína Javůrková povedal(a)...

Tak teď popravdě nevím co mám napsat, jelikož tohle samé jsem si včera dělala na nehtech......jen jsem tam nedavala ty glitřičky ale zelené třpitky........říkam si cože?:))))...My mame stejne napady??...Ale nakonec jsem to odlakovala, bylo už pozdě a já si to chtěla ráno dodělat, teď nevím, jestli nebude hloupé si to teda dovolit též spracovat? jak jsi to dělala? Já houbičkovou technikou....A stejne barvy jsem používala:D...Uf.....!!..

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving your comment! I read every single one and I'm here to reply. You can leave a message in English and I also accept simple message in "Deutsch":-D A samozrejme po slovensky/česky!