utorok 3. júla 2012

New in: Sale in Mango

SK: Mango patrí k mojim najobľúbenejším obchodom s oblečením tuna v Košiciach. Vo štvrtok začali oficiálne výpredaje na Slovensku a hneď ako sme túto úžasnú novinu zbadali na ich facebookovej stránke, utekali sme so sestrou do obchodov. V Mangu sa nakupovať inokedy ako počas nápisov "SALE" veľmi neoplatí. Milo ma prekvapilo množstvo tovaru v predajniach, boli sme aj v Optime aj Auparku, vyložené mali aj zimné, jarné kolekcie. Keby nebolo 30 stupňov v tiene, skúšam aj nejaké svetríky. Chceli sme kúpiť viac, žiaľ už nemali naše čísla. Najkrajšie kúsky a najmenšie čísla sa hneď vypredajú. Na ďalší záťah sa chystáme po opätovnom znížení cien (snáď určite bude, ako ich poznám). Tak zatiaľ prispievam štvrtkovým nákupom, snáď sa inšpirujete. Najviac mi počaroval materiál týchto objavov a pastelové farby. Boli ste sa aj vy už pozrieť v Mangu na výpredaj? Kúpili ste si niečo? 
EN: Mango is my the most favorite shop with clothes here in Košice. On Thursday started the big summer sale here in Slovakia and I together with my sister run to both of our local Mango stores. There were lots of pieces avaliable on sale, also winter and spring collection. We wanted to buy more but the smallest and the most beautiful items were already sold. We are going to shop in Mango again after next price-lowering. So, I want to show you what I picked and I hope you will like them. Were you at Mango for some shopping during the current sale? Did you like or buy something?

cca 22e - 17e (posledné XS v oboch predajniach :-P, moja posledná manikúra bola vytvorená špeciálne k tomuto topu na piatkový večer )



cca 20e 10e ( vpredu je sukňa z iného materiálu ako zozadu)
cca 25e - 12e (mali aj opačnú kombináciu farieb - rukávy biele, predok zadok ružový, toto bolo žiaľ posledné S z oboch variánt)

18 komentárov:

k.i.k.a. povedal(a)...

mňa praveže mango nikdy nechytilo.. budem tam musieť zajsť potom:)
abeilleslife.blogspot.sk

Super Cute Super Easy povedal(a)...

k.i.k.a.:skoda skoda! ja zas ked si nieco z Manga kupim, tak to patri k najlepsim veciam co mam! :D vsetko je na blogu vyfotene

Ambrozália povedal(a)...

škoda, zajtra už asi nič pekné nestihnem :P

Denisa povedal(a)...

krásné věci:)

LaMarianaMia povedal(a)...

ooo..tak toto sú neskutočne krásne letné veci!!!to si bola nakupovať v BA? Ja som v Mangu v živote nebola a asi to začínam aj ľutovať..už aby bola výplata :-D

Super Cute Super Easy povedal(a)...

Mia: Aj v KE mame Mango, dokonca az dve:D Dakujeem:)) Nazivo su krajsie:P

lučiak povedal(a)...

vcera som tam bola, ale nic...jednak bolo priserne teplo, potom som nasla jedny kratke saty, ktore sa mi velmi pacili, kym nedoslo k blizsej obhliadke - totalne odflaknute prevedenie a material lacna umelina, to vsetko uz po zlave za 29...
Inak,Mango som kedysi mala velmi rada ale posledne roky sla kvalita strasne dolu :(

Super Cute Super Easy povedal(a)...

lučiak: Skoda skoda. Tuna v KE si bola? Skus ist do Auparku, tam je fajna klimatizacia:D Tiez sa mi velmi nepacia tie vysoke ceny v Mangu a co sa kvality tyka, myslim, ze HM, Tally Weijl, Gate a NY nie su na tom o nic lepsie (mam dojem, ze horsie)...vsade sa najdu kusky, ktore su zle usite, odflaknute. Ja som si snad cez to vsetko vybrala celkom pekne veci:P:DDD

Victoria povedal(a)...

So many great items! I love the skirts :) xx

- Victoria
www.VICKITAS.com

drinkcitra povedal(a)...

These are so lovely! The colors are beautiful!!

Super Cute Super Easy povedal(a)...

Victoria: OMG!!! Really thanks for your comment!:)) You're such a modest blogger:) I love your blog:D
drinkcitra: Thank youu! I love colors, too!:)

Priscilla povedal(a)...

Love Ur Blog Dear ♥ beautiful pictures! i enjoyed seeing it


If you have a minute, please check out my blog and follow me if you liked it. I'll appreciate it so much! Thanks!


$30 RIRE giveaway on my blog

♥Lenka povedal(a)...

Ja som si tam včera kúpila šaty! BRUTÁLNE KRÁSNE! :)


Lenka

Super Cute Super Easy povedal(a)...

Priscilla: :)) Thanks! I will check out your blog as soon as possible:)))
Lenka: Chcem vidiet!!:D:)

Karolína Javůrková povedal(a)...

super:)

Ceady povedal(a)...

ty úlovky vypadají skvěle

evie povedal(a)...

o Mangu mi radsej ani nehovor, v poslednej dobe tam vzdy nieco najdem:D

Super Cute Super Easy povedal(a)...

Karolína Javůrková, Ceady: Dakujeem:))
evie: :D:D hej no, provokujem:D

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving your comment! I read every single one and I'm here to reply. You can leave a message in English and I also accept simple message in "Deutsch":-D A samozrejme po slovensky/česky!