streda, 11. júla 2012

New in: gold hair cuff

SK: Ahojte! Včera sme si so sestrou kúpili zlaté "hair cuff-y" z H&M-ka. Nafotili sme pre vám pár fotiek s nimi. Dúfam, že sa budú páčiť. Okrem toho tam majú veľký výpredaj aj čo sa týka spodného prádla. Spodné prádlo mám poväčšine z Tezenis-u, New Yorker-a alebo z H&M-ka. Najradšej a najčastejšie nakupujem v zľavách. Veď kto nekúpi push-up podprsenku za 5 eur? Aj rovno tri! Včera sme si odniesli ztamade aj dvojbalenie neónových nohavičiek - ružová plus žltá. Podprsenka, čo sa mi páčila, bohužiaľ ešte nie je zľavnená, tak počkám, možno aj ona bude o týždeň, dva, lacnejšia o pár eur. 
Kupujete aj vy spodné prádlo v H&M? Páči sa vám tento trend vlasových doplnkov? Ja osobne som zatiaľ nevidela naživo na nikom tieto gumičky. Neviem prečo, mne sa to veľmi páči. Verím tomu, že poniektorí ľudia ani nevedia v obchode načo to je:-D 
EN: Hi! Yesterday I together with my sister went shopping and we have bought two gold hair cuffs from H&M. We took some picture for you, I hope you will like them as much as we do. Beside this, there is a big lingerie sale also at H&M. I saw so many beautiful bras, my favorite one isn't in sale right now, so I must wait until they lower the price. I like to shop lingerie in Tezenis, New Yorker and H&M, especially I like to shop in sale. Majority of my bras are bought in sale. Do you shop lingerie in H&M? Do you like this trend - hair cuffs?  I have never seen someone wearing those cuffs, I don't know why. Maybe the people don't know about this trend.

gold hair cuff - H&M - 2e



gold hair cuff - H&M - 4e



12 komentárov:

Anesa povedal(a)...

Mně se tyhle hair cuff moc líbí, ale zatím jsem nesehnala =( A ta tvoje se mi líbí úplně nejvíc. Spodní prádlo už kupuju jen v H&M, mají super výběr =)

Karolína Javůrková povedal(a)...

...ty gumičky!!

k.i.k.a. povedal(a)...

ja som tiež na nikom naživo tie hair cuff nevidela.ani žiadne iné -cuff (napr. ear cuff).. ale to bývam v takom malom meste, čo tu nemajú o móde ani len pojem.. možno tak čo píšu v Brave alebo Kamarátovi alebo čo to sú za časopisy, no a tí postarší asi z Báječnej ženy..tam o takýchto trendoch asi moc nepíšu :D
ja už si hair cuff plánujem dlhšie kúpiť ale ako som vyššie písala, bývam v malom meste takže budem rada ak sa dostanem do nejakého kde je H&M a pod. obchody:P
abeilleslife.blogspot.sk

Dannie povedal(a)...

dobré vedieť, že hair cuff majú v HM-ku, vyzerajú fakt super a oživí to inak obyčajný cop:D inak spodné prádlo som si začala kupovať u Mark&Spencer, nemôžem si ich vynachváliť :))

Super Cute Super Easy povedal(a)...

Anesa: Dakujem:) So slusnym vyberom v HM suhlasim:)
Karolína: Dakujeem:)
k.i.k.a.: :D:D tak to hej, aj mamka sa pytala co som si to kupila:D no co uz..mnohe z nas ostanu pri vybere oblecenia a doplnkov nepochopene okolim, aspon, ze sa takto navzajom pochvalime:D:)
Dannie: JJ, v HM ich maju uz dlhsie, mozno maju aj ine druhy, ja som len tak narychlo tieto dva vybrala. S tym Mark&Spencer-om dakujem za tip! dlho som tam nebola, treba sa tam trocha poobzerat:)

LaMarianaMia povedal(a)...

ježiši..to vyzerá perfektne!a tie posledné dve fotky!!!uff..už som toľko peňazí minula na výpredaje, ale čo má človek robiť..tomu sa nedá odolať :-D vidím to tak, že znovu navštívim HMko :-D

drinkcitra povedal(a)...

omg I want one of these! So cute and really dresses up your hair! :D

Take it easy povedal(a)...

vypadají suprově :-) jen musíš mít dlouhé vlasy a ne jako já :-D

evie povedal(a)...

mna nastvalo, ked som si v BA kupila nausky a za 3 dni v TN, ich mali takmer o 2 eura zlacnene, pritom ich tam predtym ani nemali..

Super Cute Super Easy povedal(a)...

LaMarianaMia: Dakujem:))) Ja som na tom podobne, uz minam peniaze z mojich zeleznych rezerv, no co uz:D
drinkcitra: I totally agree with youu:PPP
Take it easy: Tak lepsie to vyzera s dlhymi, ale zas ani na takych po plecia to nemusi byt zlee!:) Dakujeem:)
evie: To vie cloveka nas*at!:D Pri tych vypredajoch to je tazke, nikdy neviem ci si to mam kupit, alebo pockat na dalsie zlavnenie a stale sa bojim, ze to vypredaju a nebude moje cislo:D Radsej netreba po kupe riesit ci to este zlavnili, budes kludnejsie spat:D

♥Lenka povedal(a)...

Včera som tam bola! A nič také som nevidela :D Už dlhšie hľadám taký obyčajný zlatý :(

Super Cute Super Easy povedal(a)...

♥Lenka: Ta nemohli sa za den vypredat! Sice neviem kolko ich tam este ostalo, pri vlasovych doplnkoch to bolo...:D

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving your comment! I read every single one and I'm here to reply. You can leave a message in English and I also accept simple message in "Deutsch":-D A samozrejme po slovensky/česky!