utorok 31. júla 2012

New in: from Croatia

Ahojte! Som späť z úžasnej dovolenky v Chorvátsku, pripravená opäť blogovať! Dneska vám prinášam príspevok, v ktorom uvidíte čo sme si so sestrou kúpili, také čo by vás aj zaujalo. Suveníry tu nebudú, nemusíte sa báť! 


Ako prvé sú tu hodinky imitácie Ice Watch. Ja som si vybrala svetloružové s kamienkami a sestra tmavoružové. Napodobenina je to veľmi verná, dostali sme ich dokonca aj v krabičke pekne zabalené. Predávali ich aj bez krabičiek v iných obchodoch, tak voľne visiace. Zatiaľ fungujú, som s nimi veľmi spokojná, hodia sa k opálenej pokožke. Na výber mali veľa farieb. Priateľovi som zobrala pánske čierne. Máte niekto pravé Ice Watch?



Ďalšia moja novinka je peňaženka akože Louis Vuitton. Dokopy sme kúpili tri, ja so sestrou sme si vybrali bielu a mama tmavofialovú. Vyzerajú super naživo, pekne sa lesknú a kľudne by som ju nosila aj ako "clutch".


Posledný deň sme narazili na stánok s prírodnou kozmetikou, väčšinou s mydlami a peelingmi. Kúpili sme tri mydlá, odfotené mám už len dve. Olivové mydlo s vôňou medu určené na suchú pleť putovalo ako suvenír babke. Na prvej fotke je mydlo s morskou soľou a vôňou mentolu určené na problematickú pleť. Na druhej je zas levanduľové mydlo. Na výber mali aj rôzne peelingy, mydlo s obsahom kávových zŕn proti celulitíde, škoricovo-pomarančové a pod. Obchodík mi pripomínal troška Lush. Keď niekto pôjdete do Chorvátska, a uvidíte tam takýto stánok, určite sa zastavte! 


Nedoniesli sme toho domov mnoho, ale to neznamená, že sa nám už nič nepáčilo. Naopak mali skvelý výber plaviek, sukní, šiat! Ak by som bola vedela skôr, plavky si kúpim rovno až v Chorvátsku!:-D
Kde ste boli na dovolenke vy? Čo ste si doniesli? 

10 komentárov:

Lizzy povedal(a)...

Tie tmavo ružové hodinky sa mi celkom páčia :) A biela peňaženka akože LV je tiež nádherná.Nemám rada takéto nepravé veci,ale myslím že pri peňaženke je to skoro jedno,no kabelku by som takú nosiť asi nemohla

Natália povedal(a)...

Hodinky sú rozkošné! :) Nezabudni potom napísať, ako si bola spokojná s mydielkami. Ja som ich v Chorvátsku videla na každom kroku ale žiadne som (ani neviem prečo) nekúpila.

MissBeautyAddict povedal(a)...

tie svetloruzove su peknucke take neonove mam aj ja ale akože adidas haha z bulharska noačo :D a penaženku mam zas ružovu miumiu :D ale len akože miumiu :DDD

Kendra povedal(a)...

Luxusní věcičky, především hodinky s kamínky. Jsem jako straka a miluju vše co se "blejská"-)

NELKA povedal(a)...

Peknicke hodinky hlavne tie tmavsie a aj penazenka je krasna :))

♥Lenka povedal(a)...

:( aj ja chcem hodinky a peňaženku :( :( :( jooooj :(

drinkcitra povedal(a)...

Such awesome stuff! I love the watches!

With love, Ana. povedal(a)...

I have white Icewatch, loveee it <3

Super Cute Super Easy povedal(a)...

Dakujeeem:)
Lizzy: Ani ja velmi nemusim fake-y. Ale ked sa k tomu dievca oblecie vkusne, vidno, ze ma styl, a ma napriklad ine kusky oblecenia znackovejsie, ani mi velmi nevadi, ze si da napr fake tricko alebo kabelku:D Hlavne ked vystupi z Mercedesu:D Tazko to rozpoznat:D
Natália: Tak dufam, ze nebudu prilis dobre:D lebo budem lutovat, ze som nekupila viac! Zatial som dvakrat pouzila mydielko so solou, bolo citit tu sol na tele, zatial nedavam definitivne zavery, ale bolo dobre:)))
MissBeautyAddict: Ja mam akoze Miu Miu kabelku:D:)) Sak co, pokial je peknaa:D:)
Kendra: Tak to aj ja!!! Ja trblietky moozem:))
NELKA: Tak to poviem sestre, ze sa pacia:)) To su jej tie tmavee:)
Lenka: Kto by nechcel:D
drinkcitra: Thank youu:))
With love, Ana: I wanted to buy white, but they were from silicon and I was afraid of getting it dirty very early. However, my dream watch must be in white and gold or silver!!:))

Zuska povedal(a)...

ach moje srdce :) ružová a robené mydlo ... krásne ♥

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving your comment! I read every single one and I'm here to reply. You can leave a message in English and I also accept simple message in "Deutsch":-D A samozrejme po slovensky/česky!