sobota 14. júla 2012

My B-day gifts

SK: Dneska len taký rýchly víkendový príspevok, ktorý som mala v pláne publikovať skôr, ale nepodarilo sa. Toto som dostala na moje 22. narodeniny, ktoré som mala už dávnejšie (pred dvoma týždňami cca). Knižka a parfém je od priateľa, "zlatý" náhrdelník zo Spleen-u som si darovala sama, kvetinka je od babky, kozmetická taštička s "náplňou" od mamy a samozrejme dostala som aj nejaké peniaze. Príjemný víkend!
EN: Today just a quick weekend post that I planned to post earlier, but it failed. This post will be about what I got for my 22nd birthday which I had some time ago (about two weeks ago). The book and a perfume are from my boyfriend, "gold" necklace I bought myself in Spleen, flowers are from grandma, a cosmetic bag with "filling" is from my mum and ,of course, I got some money. Have a nice weekend!


9 komentárov:

*Arvonka* povedal(a)...

Krása :) Tá kozmetická taštička s náhrdelníkom je nádherná :) A inak, dodatočne prajem všetko najlepšie :))

Super Cute Super Easy povedal(a)...

*Arvonka*: Dakujeem!:) Ja nerada oslavujem svoje narodeniny, aj preto som vam o tom nepovedala, nech mi neblahozelate:D! Ale vazim si to dakujeem pekne:))

LaMarianaMia povedal(a)...

krásne darčeky :-)
a všetko najlepšie ti prajem :-))

VeVe povedal(a)...

Super, prajem vsetko najlepsie! :-). Potom napis, ako sa ti pacila kniha 4 blondyny, citala som ju uz totiz a zaujima ma nazor niekoho ineho ;-)

VeVe
imperfectwonderland.blogspot.com

Karolína Javůrková povedal(a)...

Ta vonavka:)

evie povedal(a)...

dodatocne vsetko naj!

MissBeautyAddict povedal(a)...

kvetinka je nádherná...hned by som takú brala do kuchyne alebo balkónik :o) a prajem všetko najlepšie :o)

drinkcitra povedal(a)...

omg Happy belated birthday! Wonderful stuff you got! Those flowers are gorgeous!

Super Cute Super Easy povedal(a)...

Dakujeeem:))) Ste zlatee:) Thank youuu! You're so sweet!:))

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving your comment! I read every single one and I'm here to reply. You can leave a message in English and I also accept simple message in "Deutsch":-D A samozrejme po slovensky/česky!