piatok, 6. júla 2012

Moja pleťová kozmetika (volume 1 -Yves Rocher, Garnier)

Ahojte! V dnešnom článku vám ukážem prvú časť produktov, ktoré momentálne používam v súvislosti so starostlivosťou o pleť. Väčšina pochádza z DM drogérie alebo z predajne Yves Rocher. Pred viac ako dvoma mesiacmi som používala o čosi drahšie produkty, medzi nimi aj pleťová kozmetika od Avene (pár produktov z radu Cleanance) a La Roche-Posay (Effaclar duo), bola som s nimi celkom spokojná. Bohužiaľ v tom období nebolo dostatok času všetko zrecenzovať, bránila mi škola!:-D S príchodom leta a s neustále zvyšujúcou sa dobou pobytu na slnku, moja pleť opeknieva :-D a nepotrebuje až takú prehnanú starostlivosť. Z toho dôvodu som sa rozhodla peniaze pošetriť a nakúpiť o niečo lacnejšie varianty. Som s nimi spokojná, veď nie stále cena zodpovedá aj kvalite. Pre informáciu, moja pleť je zmiešaná, občas mávam "bad face day" tak ako asi každá. Na nose mám upchaté póry, zopár sa ich objaví aj na čele a lícach, ale s nimi súboje celkom úspešne zvládam. Zapálené vyrážky veľmi nemávam. Tak toto sú moje asi najväčšie problémy, ktoré sa snažím s kozmetikou odstrániť alebo potlačiť. Ak máte tie isté problémy, čítajte ďalej, možno vás kozmetika zaujme!



Hĺbkovo čistliaci gél a maska Pure System od Yves Rocher



Oficiálny text: Účinný v boji proti tvorbe čiernych bodiek. Vďaka exfoliačným čiastočkám: znižuje výskyt kožného mazu, hĺbkovo čistí póry a eliminuje výskyt čiernych bodiek, predchádza znovuobjaveniu vyrážok a čiernych bodiek. Zloženie neobsahuje mydlo, a preto nevysušuje pokožku. Vyrobené a testované pod lekárskym dohľadom. Neobsahuje parabény.


Moje hodnotenie: Tento čistiaci peelingový gél som si celkom dosť obľúbila. Obsahuje jemné zrniečka, teda je vhodný aj na každodenné použitie (Ja ho každý deň aj tak nepoužívam) Pleť zanecháva vyhladenú, jemnú, vyrážky sčasti vysušuje, póry sťahuje. To, že vám sám od seba upchaté póry nečistotami aj vytlačí, snáď čakať nemôžme. Nemusíte sa báť žiadneho štípania ani nejako extrémne vysušenej pleti. Vôňa je veľmi špecifická, spoznala by som ju hneď, mne vonia príjemne a sviežo. Odporúčam na hlavne na problematickú pleť, výrobok spĺňa  väčšinu toho, čo sľubuje a zmena bola viditeľná už pri prvom použití! Určite sa oplatí vyskúšať.


Oficiálny text: Rýchla pomoc proti nedokonalostiam pleti. Čistá pleť už za 3 minúty: hĺbkovo čistí a redukuje výskyt vyrážok a čiernych bodiek, absorbuje nadbytok kožného mazu a nečistoty, obnovuje štruktúru pleti a upokojuje začervenanie. Viditeľný účinok už po prvom použití. Vyrobené a testované pod lekárskym dohľadom. Bez parabénov.


Moje hodnotenie: Vzhľadom na to, že čistiaci gél vyššie sa mi osvedčil a narazila som v obchode aj na túto masku z rovnakej výrobkovej rady, rozhodla som sa ju vyskúšať. Balenie je o čosi menšie ako u gélu, na výber mali myslím aj menšie jednorázové balenia. Táto maska sa má podľa návodu nechať účinkovať len 3 minúty. Keď som ju vyskúšala, pochopila som. Konzistencia je biela ílovitá a po krátkom čase na pleti schne, teda čas účinkovanie je veľmi krátky. Čoho som sa obávala, že ma začne po nanesení štípať, nenastalo. Maska ma tendenciu pleť vyhladiť, vyrážky vysušiť bez akéhokoľvek podráždenia. Aspoň u mňa. Odporúčam na problematickú, mastnú alebo zmiešanú pleť. Ak máte pokožku naopak suchú, ruky preč od nej!

Hydratačný krém Garnier Essentials s výťažkami z hroznového vína pre normálnu pleť


Oficiálny text: na fotke



Moje hodnotenie: Tento prírodne tváriaci sa hydratačný krém ma v prvom rade ohúril sviežou hroznovou vôňou. Je veľmi príjemná, nevtieravá a dodáva pocit čistoty a sviežosti.. Konzistencia je ľahká, jemná, jednoducho sa rozotiera, nezanecháva mastný film na pokožke, čo neznášam. Odporúčam hlavne pre normálnu pokožku, suchej pokožke by táto hydratácia a výživa nemusela stačiť. Obal sľubuje 24 hodinovú hydratáciu. To potvrdiť neviem, ja si tvár krémujem každý deň ráno, aj večer, aj keby mi produkt zaručil trojdňovú hydratáciu. Nakoniec ak ho môžem porovnať s krémami od Essence My Skin, ktoré som pred tým používala, jednoznačne vyhráva Garnier. Cena je síce o nejaké to euro vyššia, ale rozdiel je badateľný. Essence krémiky mi pripadali či už kvôli vôni, alebo zloženiu ako väčšie chemikálie zlo. Určite existujú lepšie, drahšie, zdravšie krémy ako je tento, ale môžem ja zato, že mám na Garnier slabosť?:-D

Používate tieto výrobky aj vy? Ako ste spokojní? 
Pokračovania článku a recezií ostatných produktov sa dočkáte v najbližšej dobe. Snáď toľko vydržíte! Zatiaľ prajem príjemný víkend! Majte sa!
Poznámka: Všetky recenzované výrobky som kúpila ja sama, neboli mi poslané od žiadneho eshopu.Odkaz na stránku parfums.sk je v článku, kvôli nedávno nadviazanej spolupráci.

3 komentárov:

k.i.k.a. povedal(a)...

používam aj La Rosche-posay aj Clean&Clear alebo Niveu, Avon, Eucerin atď..takže si nemyslím, že keď je niečo super drahé musí to byť aspoň také super ako ten kvetnatý opis vzadu na obale ;-)
abeilleslife.blogspot.sk

drinkcitra povedal(a)...

Oooh I used to use those Clean and Clear products :D I still like them hehe

evie povedal(a)...

nedavno som citala prave o tejto hlbkovocistiacej rade od YR na nejakom blogu. Vyzera zaujmavo, uvidim, ci sa po nej poobzeram...:)

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving your comment! I read every single one and I'm here to reply. You can leave a message in English and I also accept simple message in "Deutsch":-D A samozrejme po slovensky/česky!