pondelok 16. júla 2012

Lingerie Inspiration / Spodné prádlo, korzety

SK: Ahojte! V nedávnom príspevku som sa v krátkosti vyjadrila kde nakupujem väčšinou spodné prádlo a spýtala sa, kde nakupujete vy. Celkom ste sa chytili tejto otázky, z čoho som usúdila, že nielen ja patrím k nadšencom pekného spodného prádla. Preto som si dneska pre vás pripravila "zopár" fotiek, inšpirácií. Dúfam, že sa vám môj výber bude páčiť, ja sa extrémne rada pozerám na takéto fotky. Bohužiaľ väčšina z nás nemá šuflík plný Victoria's Secret bielizne, tak aspoň sa takto spoločne pokochajme. Ale zase, nesmieme byť smutné, podobné a aj lacnejšie kúsky sa dajú nájsť aj v našich obchodoch (H&M, New Yorker, Tezenis). Aj návrhári sa navzájom inšpirujú/kopírujú. Snáď tento príspevok pre vás nebude nudný, možno sa to nezdá, ale aj nájsť a vytvoriť koláže dá človeku zabrať :-D 




8 komentárov:

k.i.k.a. povedal(a)...

super fotky :) máš pravdu nie každá z nás má kúsky od VS :) ale dajú sa zohnať podobné aj u nás takže je to ešte fajn :-P aj keď..nebolo by zlé mať niečo aj od VS :-)
abeilleslife.blogspot.sk

Karolína Javůrková povedal(a)...

Dkonalé...a wau..ty korzety

Deniska povedal(a)...

krásné :) miluju takové spodní prádlo, hlavně od VS ♥ super inspirace, děkuju :))

LaMarianaMia povedal(a)...

perfektné fotky!:-))

evie povedal(a)...

skoda, ze u nas nie je VS:)

Super Cute Super Easy povedal(a)...

evie: to je len dobre pre nase penazenky:D ale hej, skoda:( chodila by som tam aj kazdy den, aj ked len pozerat:D

Dannie povedal(a)...

toho VS je fakt skoda, ale zasa jep ravda, ze je to dobre pre nase penazenky:D staci len ked si predstavim kolko miniem napr. v takom HM-ku:DD a nie este keby som vosla do VS:D

Take it easy povedal(a)...

miluju nakupování spodního prádla <3 zrovna nedávno jsem si koupila novou tmavě modrou podprsenku v Tezenis, korzet mám jen jeden, ale nenosím ho moc :-) hezký článek

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving your comment! I read every single one and I'm here to reply. You can leave a message in English and I also accept simple message in "Deutsch":-D A samozrejme po slovensky/česky!