streda, 27. júna 2012

New sunglasses

SK: Hneď po vojdení do Sixu mi ako prvé udreli do očí tieto okuliare. Po krátkom vyskúšaní som vedela, že budú moje! Milujem "mucha-puk" štýl! 
Aj vám sa stáva, že to čo potrebujete/chcete, vám hneď akoby samo udrie do očí? Je to náhoda alebo vlastnosť pravej shopaholičky, čo najrýchlejšie zbadať to pravé? :-D 
Doma som ich uložila do nového domčeka, už dávnejšie kúpeného obalu so zvieracím motívom z Orsay-u. S obalom som spokojná, čoby nie ale bohužiaľ s okuliarmi z Orsay mám len zlé skúsenosti. Minulý rok mi praskli až dvoje! Neviem ako to je možné! Máte niekto okuliare odtiaľ? Držia?:-D
EN: Immediately after entering the shop, I saw these amazing sunglasses. I knew they would be mine! After quick try, I bought them. I put them into their new "house", my beautiful sunglasses case with animal print from Orsay. I'm satisfied with this case but with sunglasses from this shop I have only bad experience. My two pieces have broken last year. I was so angry! 



sunglasses - Six 


older sunglasses from New Yorker

6 komentárov:

Dannie povedal(a)...

Ja mám z Orsay jedny a zatiaľ mi držia:) Ale možno je to preto, že mám asi 20 iných a nenosím ich teda veľmi často:D Ten obal je inak naozaj krásny:)

Super Cute Super Easy povedal(a)...

No moze byt, lebo ja som ich nosila stale a nesetrila, asi kombinacia mora, slnka a mojej velkej hlavy :D im dala zabrat:D

Lucie van Koten povedal(a)...

Praskly? Až tak? Tak tam už nic kupovat nebudu:-D!

Super Cute Super Easy povedal(a)...

Ano:D Jedny som dala na hlavu a presne v strede praskli:D

drinkcitra povedal(a)...

These are cute! I love your case :)

evie povedal(a)...

u nas ho zrusili....a veru by som potrebovala zalozne slnecne:)

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving your comment! I read every single one and I'm here to reply. You can leave a message in English and I also accept simple message in "Deutsch":-D A samozrejme po slovensky/česky!