streda, 13. júna 2012

New in: nail polishes, glitters, cosmetic and false lashes

Ahojte! Po dlhej dobe príspevok v slovenčine, keďže mi nedalo nevšimnúť, že čitateliek zo Slovenska pribúda. Naviac produkty, ktoré som si kúpila, je dostať hlavne na Slovensku. Tak čítajte ďalej...



Prejdeme k veci. Obšťastnila som sa troma novými lakmi, kúpenými v stánku s lakmi v Galérii Košice, každý za 1 euro, ďalej glitre na nechty v dvoch farbách z Pinky club-u taktiež Galéria Košice. Stáli tuším do dvoch eur každé balenie. Už teraz sa teším na nejaké nechtíky s nimi. Možno sa konečne pustím do video tutoriálu, keďže som si "spojazdnila" svoj youtube channel. Zatiaľ na ňom nič nie je, ale....






Ďalej. Moje prvé umelé mihalnice. Už som si ich skúšala priložiť k oku, fakt sú také jemné, ľahké a konkrétne tieto vyzerajú veľmi prirodzene na oku. Týmto skúsenejšie nositeľky prosím o radu - Aké lepidlo mi odporúčate? S ktorými mihalnicami ste spokojné? 

Posuňme sa ďalej. Samozrejme som zašla aj do Teta drogérie, kde mali zľavy na Essence produkty. Vzhľadom k tomu, že všetko v akcii bolo vypredané, odniesla som si len multi-color farbu na líčka za 0,95 centov. Z DM-ky zas Garnier mineral deodorant InvisiCoolGarnier spevňujúce mlieko s kofeínom, morskými riasami . Mám najviac mesiac do plaviek, treba k cvičeniu pridať aj takúto starostlivosť! Cvičím dva dni, deň pauza a tak dokola, pochválim sa Ako sa vy pripravujete na leto okrem samozrejme zdravej stravy?:-P
A posledná vecička je pena, ktorá pokučeraví vlasy. Výýborne vonia, vytvorí také letné vlasy od pláže. Mama ju kúpila od kaderníčky. No to je asi všetko z mojej strany. Teším sa na vaše komentáre, snáď mi niekto aj poradí. Prajem úspešný deň! Papaaa:-)))


3 komentárov:

Katze povedal(a)...

na umelé riasy ja používam duo adhesive - je sice drahsie, ale najlepsie ake som doteraz mala.. :)

Super Cute Super Easy povedal(a)...

Katze: Dakujeem:)) A kde ho zozeniem?

drinkcitra povedal(a)...

These items look great! I love the glitter! Oh how I love Garnier products! :D

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving your comment! I read every single one and I'm here to reply. You can leave a message in English and I also accept simple message in "Deutsch":-D A samozrejme po slovensky/česky!