štvrtok, 28. júna 2012

My hair care products (volume 4 - Uniq One Review)

SK: Ahojte! Vlasová epopeja nečakane pokračuje, pretože mamka nedávno kúpila nový produkt od kaderníčky, ktorý vám musím ukázať. Z obalu som vyčítala, že sa predáva exkluzívne v kaderníckych salónoch, ale, samozrejme, videla som ho aj na rôznych internetových stránkach. Tak predstavujem vám Uniq One All in One Hair Treatment od Revlon Professional, čítajte ďalej!





Oficiálny text: Revlon Professional prináša na trh prevratnú novinku v starostlivosti o vlasy. Prípravok Uniq one je sprej, ktorý regeneruje vaše vlasy. Unikátny a jedinečný je vďaka tomu, že okrem regeneračných účinkov poskytuje vlasom hneď niekoľko ďalších účinkov, ktorých by ste museli dosiahnuť použitím ďalších prípravkov. Sám výrobca udáva, že Uniq one je desať rôznych výrobkov v jednom.
10 výhod:
  • Regenerácie suchých a poškodených vlasov.
  • Lesk a antistatický efekt.
  • Ochrana proti teplu.
  • Hodvábnu jemnosť a ľahkosť.
  • Ochrana farby, UVA a UVB filtrami.
  • Ľahké rozčesávanie a úprava.
  • Eliminácia cuchání.
  • Dlhotrvajúci stylingový efekt.
  • Prevencia proti trhajúcimi sa končekom.
  • Hustota a objem.

Moje hodnotenie: Mamka kúpila okrem veľkého balenia (150 ml) aj menšie (9 ml), ktoré je vhodné na cestovanie, do kabelky a podobne. Veľmi praktické podľa mňa, veď vlasy chceme mať "vo forme" stále a nie vždy máme so sebou "celý manšaft". 
Začnem obalom, ktorý ma síce dizajnom nezaujal ale zato potešila aspoň pumpička. Výrobok zatiaľ používam len na suché vlasy. Podľa návodu treba strieknuť malé množstvo prípravku do dlaní, pričom na dlhé vlasy je potrebných 4 až 6 strieknutí. Je to veľmi jednoduché, stačí ísť podľa návodu a nepreženiete to. Ako prvé som si všimla dosť intenzívnu vôňu, ktorá pretrváva a pretrváva. Niekomu sa to nemusí páčiť. 
Konzistencia prípravku je iná ako u Orofluida alebo Mon Platinu. Nie je olejovitá, skôr krémová a nezanecháva na vlasoch lesklo-mastný efekt. Po dôkladnom nanesení prípravku na dĺžky a hlavne končeky, som spozorovala tieto skvelé závery: vlasy sú voňavé, dajú sa ľahšie formovať, rozčesávať, nie sú krepovité, rozcuchané, rozlietané, rozštiepené končeky sú menej viditeľné a okrem toho mám pocit upravených vlasov. To bude asi ten dlhotrvajúci stylingový efekt, ktorý fakt dlhotrvajúci!!! Ochranu proti teplu som netestovala, keďže výrobok som už na prirodzene vysušené vlasy. 
Cena: cca 13e

Koniec koncov tento výrobok vrelo odporúčam, splnil všetko čo sľúbil do bodky. Ak máte s ním iné skúsenosti, dajte vedieť dole v komentároch, rada prečítam!

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving your comment! I read every single one and I'm here to reply. You can leave a message in English and I also accept simple message in "Deutsch":-D A samozrejme po slovensky/česky!