štvrtok, 21. júna 2012

My hair care products & reviews (volume 1 - drugstore cosmetics)

SK: Ahojte dievčatá! Dneska vám chcem ukázať a zrecenzovať všetko čo používam pri starostlivosti o moje vlasy. Najprv som všetku kozmetiku chcela dať do jedného príspevku, ale vzhľadom k tomu, že výsledný príspevok bol enormne dlhý, rozdelila som to na tri kratšie príspevky. Takže, máte sa na čo tešiť.
Produkty spolu so mnou používa aj moja sestra, pretože máme veľmi podobnú štruktúru a farbu vlasov. Obidve máme dlhé vlasy, teda starostlivosť je o to náročnejšia. (Fotku pridám neskôr, pretože pred fotením, potrebujem ísť ku kaderníčke podstrihnúť rozštiepené končeky.) Obidve so sestrou potrebujeme naše vlasy chrániť pred ich štiepením a to dopriať im špeciálnu starostlivosť a udržiavať ich hydratované. Veď každá z nás chce lesklú, hebkú a zdravú hrivu. Vlasy si umývam 2 až 3krát do týždňa, netrápim ich nepoužívam žehličky, kulmy ani iné prístroje a stylingové prípravky veľmi občasne. Najčastejšie zo stylingových prípravkov používam lak na vlasy, či už pri občasnom tupírovaní alebo ak si nejaká udalosť vyžaduje spoločenské účesy, vtedy ho použijem na fixáciu. Ku tomu sme obidve nemali ešte nikdy vlasy farbené, ani melírované. Znie to síce zvláštne ale je to tak. Čiže kto čaká, že mu poradím vo farbách na vlasy, sklamem ho.
Posledná poznámka: Všetky produkty sú zakúpené mnou samotnou. Som si vedomá toho, že existujú aj oveľa lepšie, "zdravšie" a drahšie produkty z profesionálnej rady, ale tento príspevok je venovaný lacnej kozmetike z drogérie.
EN: Hi girls! Today I want to show you first part of products I've been using for my hair care. I've been sharing them with my sister because we have veeery similar hair and she likes all of them too. We have hair in same color and structure- long brown straight hair and I think dense too. Photo of my hair I will add soon, because before photoshooting, I need to go to hairdresser's to cut my ends.  
We both need to protect our hair from splitting the hair-ends - provide them the extra care and keep them hydrated. We both want to have shiny, silky and healthy hair. We have a very similar hair care routine too. I'm washing my hair 2 or 3 times per week and my sister every other day, we don't use hair straighteners, curling irons or any other tools and we also use hair styling products very rarely. And we have never colored our hair or had highlights! It sounds weird I know - we're something like virgins in that:-D So, I'll show you my and my sister's hair care products so keep reading! All products are purchased by myself and this article not sponsored. 

Oficiálny text: Lesk zrkadla, hebkosť kašmíru: odhaľte mágiu Vašich dlhých vlasov! L'Oréal Paris vytvoril Elsève Nutri-Gloss s perlovým proteínom. Vaše vlasy sú kašmírovo hebké a až o 85%* žiarivejšie.
Moje hodnotenie: Tak tento starý známy šampón pozná a vyskúšala každá z nás. Ja od šampóna vyžadujem aby zmyl dokonale všetku špinu, prach a pot z vlasov a pritom ich zanechal  lesklé a nie drsné a suché. Tento šampón to všetko celkom spĺňa. Striedam ho so šampónom od Gliss kur. Musím priznať, kupujeme ho stále zas a zas hlavne kvôli neskutočne skvelej vôni a nízkej cene.

Oficial text: Dull hair? Bring back the power of shine to your hair. With an innovative formula, the L'Oréal Paris laboratories have developed Nutri-Gloss Shampoo with Pearl Protein™. The formula provides targeted care for the hair fibre, nourishing from the root.
My opinion: This well-known shampoo has tried almost everybody. The right shampoo should clean all the dirt, dust and sweat from our hair and at the same time leave them shiny and silky. This one does everything that it said and I am satisfied. 


Oficiálny text: Balzam Elsève Nutri-Gloss umožňuje ľahké rozčesanie Vašich vlasov, bez toho, aby ichzaťažil. Vďaka svojmu zloženiu, ktoré sa ľahko vstrebáva do vlasového vlákna, je rozčesávanie možné okamžite. Vlasy sú vyživené a zároveň zostávajú ľahké.
Moje hodnotenie: Balzám používam spolu so šampónom práve vtedy keď nemám po ruke žiadnu vlasovú masku. Nanášam ho len na končeky, ktoré zanechá pekne hebké, hydratované a lesklé. Zároveň týmto aplikovaním bojujem proti náročnému rozčesávaniu, ktoré má čaká keď nepoužijem balzám alebo masku. Veľmi príjemne vonia.

Oficial text: Dull hair? Bring back the power of shine to your hair. With an innovative formula, the L'Oréal Paris laboratories have developed Nutri-Gloss Conditioner with Pearl Protein™. The formula provides targeted care for the hair fibre, balancing it from root.
My opinion: I use this balsam after the shampoo from the same brand. I apply it just to the ends to prevent splitting them and it leaves my hair shiny and silky smooth. After this balsam it is more easy to comb them.


Bohatá receptúra so 7 vyživujúcimi regeneračnými olejmi regeneruje vlasy po celej dĺžke a končeky chráni pred štiepením. Široký ošetrujúci rad produktov je vhodný najmä na dlhšie vlasy náchylné na štiepenie končekov. Navyše, regeneračná receptúra s vlasom identickými zložkami dôkladne regenerujú vlasy a dodáva im zdravý lesk.
Tento výživný rad používam, preto lebo je ako stvorený na moje dlhé vlasy s rozštiepenými končekmi. Starať sa o suché konce vlasov je nutnosť! Len si predstavte koľko rokov prežili s vami, koľkokrát boli fénované, umývané alebo inak namáhané!
Dávnejšie som používala aj kúru na rozštiepené končeky (prvá na vrchnom obrázku), bola veľmi dobrá, aj keď balenie vydržalo krátko. Jej úlohou bolo sceliť rozštiepené konce a čuduj sa svete ako to dokázala, výsledný dojem ma potešil.



Oficiálny text: Oil nutritive šampón znižuje štiepenie končekov až do 85% . Vhodný pre zdravé žiarivé vlasy a ochranu proti rozštiepeným končekom
Moje hodnotenie: Som s ním spokojná, vlasy pekne umyje, príjemne vonia a obsahuje 7 rôznych vlasy hýčkajúcich olejíčkov, čo dokazuje aj jeho žlté sfarbenie. Kúpila som ho v akcii - dva za cenu jedného. 


Oficiálny text: Oil nutritive expresný regeneračný kondicionér zaručuje okamžite ľahké rozčesanie, uhladzuje povrch vlasov – až do 85% menej rozštiepených končekov a sľubuje viditeľná pružnosť a ochrana proti štiepeniu končekov.
Moje hodnotenie: Tieto expresné balzamy používam hocikedy, keď mám pocit, že moje vlasy sú suché, dehydrované a končeky potrebujú oživenie. Striekam hlavne na konce a potom rozčešem. Je jedno či ho použijete na mokré, vlhké alebo suché vlasy. Žiadaný účinok sa tak či tak dostaví. Určite ho odskúšala z vás už každá. Pred použitím nezabudnite zatriasť.



Receptúra s 3x vyššou koncentráciou tekutého keratínu regeneruje extrémne poškodenia vlasov a obnovuje vlasovú štruktúru. Je komplexná starostlivosť pre veľmi poškodené a suché vlasy. Vaše vlasy tak získajú odolnosť a intenzívny lesk. Čím dlhšie vlasy mám, tým viac si uvedomujem potrebu ich regenerácie a ošetrenia. Preto som sa rozhodla zakúpiť aj pár produktov z tejto novšej rady s tekutým keratínom. Rada ma ohromila veľmi príjemnou vôňou a luxusným čiernym balením.


Oficiálny text: Ultimate repair expresný regeneračný kondicionér zaručuje okamžite ľahšie rozčesávanie, regeneruje vlasovú štruktúru – až do 95% nižšia lámavosť vlasov, viditeľnú pružnosť & vyššia odolnosť.
Moje hodnotenie: Balzám opäť nastriekam hlavne na končeky. Mám ho o niečo radšej ako žltý z rady Oil Nutritive. Predsa obsahuje vlasom blízky tekutý keratín.


Oficiálny text: Ultimate repair regeneračná maska regeneruje vlasovú štruktúru – znižuje lámavosť vlasov až do 95%, intenzívne ošetruje vlasy a účinkuje už po 1-minútovom pôsobení.
Moje hodnotenie: Masky patria k mojim najobľúbenejším produktom od Schwarzkopfu. Pred touto čiernou Ultimate Repair som mala aj žltú Oil Nutritive. Bola dokonalá, konzistenciou pripomínala maslo a veľmi príjemne voňala. Masku si nanášam len na konce vlasov, pretože korienky si nechcem zbytočne zaťaziť a premastiť.  Nechám ju účinkovať dve-tri minúty, potom zmyjem. Výsledok sú krásne hebké, lesklé a regenerované vlasy.




Používate ich aj vy? Ste spokojné? Máte iné obľúbené alebo poznáte lepšie?
zdroj: http://www.glisskur.schwarzkopf.sk/glisskur/sk/sk/home/products-solutions/product-lines.html

5 komentárov:

Dorota povedal(a)...

mala som vsetky o ktorych pises, ale Ultimate nie..ja som s nimi bola tiez spokojna, ale obsahuju silikony, ktore zatazuju vlasy a obaluju ich..tak hladam nieco bez nich..najdete to tam ako demihecone alebo ine cone..to su tie silikony..

*Arvonka* povedal(a)...

Milujem vôňu toho ružového Elséve, je jeden z mojich obľúbených :)

Super Cute Super Easy povedal(a)...

Dorota: To som nevedela, ako tie silikony na obaloch odhalit. vdaka za info:)) a hej som si vedoma, ze existuju urcite aj zdravsie produkty, dufam, ze si v najblizsej dobe par novych kuskov zaobstaram.
*Arvonka*: Hej aj ja ju milujem, este davno som ju stale nuchala:D:)) fajna je!

Johnny povedal(a)...

i have the same shampoo^^
i like your blog; your posts are very interessing and the quality from your photos is very well<3 sorry for my bad english:)
greatings from germany;)
xoxo
www.catwalk-johnny.blogspot.de

Super Cute Super Easy povedal(a)...

Johnny: My english is not perfect too:D Thanks for your lovely comment, it's nice to hear something like this :) Greatings from Slovakia:)

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving your comment! I read every single one and I'm here to reply. You can leave a message in English and I also accept simple message in "Deutsch":-D A samozrejme po slovensky/česky!