piatok, 6. apríla 2012

Great DM drogerie shopping!!!

Dneska sa s vami podelím so skvelými zľavami, na ktoré som narazila v DM drogérií, Galéria, Košice!!! 
Tak ak vás to zaujíma, čítajte ďalej!


Momentálne majú v Dm-ke 25%-tnú zľavu na dekoratívnu kozmetiku a viacero značiek ako Rimmel, Astor, MaxFactor predávajú dva výrobky za cenu jedného alebo pridajú výrobok navyše Free. Keďže mne aj mojej sestre naraz došiel aj makeup, aj púder, aj korektor, pokladali sme za VIAC než nevyhnutné vybrať sa do drogérie, využiť tieto zľavy a vyskúšať nejaké nové produkty . (Túto 25%-tnú zľavu si môžete uplatniť za 35 bodov, ak sa dobre pamätám, na ľubovoľný počet výrobkov)

Okrem toho sme si dostali zľavovú knižku za 150 bodov, dokonca až dve, pretože naša mama má na DM kartičke okolo 700 bodov!:-D Čo ma z týchto zliav zaujalo, bola 15%-tná zľava na celý nákup, čo sme aj využili a platili podstatne menej (o 8 eur menej!!!) a okrem toho 25%-tná zľava na vybrané druhy o.b. tampónov (k tomu sa nejak nevyjadrujem, ale kto ich používa, snáď mu príde táto info užitočná). Naviac, sme ešte kúpili dva duo balíky Gliss Kurr šampónov, jeden balík za cenu 4,59
Celkovo sme dokopy ušetrili okolo 20 eur a to nerátam, že sme dostali dva púdre v podstate zadarmo. Platili sme okolo 45 eur, a vzhľadom na počet výrobkov je to neskutočné. V DM-ke sa dá lacno nakúpiť!:-D

Najviac sa však teším z maličkostí, a to z Fruity kolekcie lakov od Essencu. Vôbec som netušila, že už budú k dostaniu a tak som ostala dosť prekvapená!! A ešte tá zľava!!





Mimochodom pri celom našom zbesilom nákupe nám pomáhal SBS-kár, ktorý sa vyznal v zľavách a v kozmetike viac ako samotná predavačka! Vďaka nemu sme prišli na to, že je zľava na šampóny, púdre zadarmo atď! Keď tento príspevok bude čítať niekto kompetentný (možno o 20 rokov:-D), tak ten SBS-kár by sa mal stať určite aspoň osobným predajcom!:-D 

Tak dúfam, že vám tento príspevok príde ako užitočný a nakopne vás využiť tieto zľavy, ak nie, tak sa aspoň pokocháte, čo mám nové haha! Ak chcete aby som niečo zrecenzovala, dajte vedieť dole v komentároch a už teraz sa môžte tešiť na swatches nových lačikov!!! 
Prajem príjemné prežitie veľkonočných sviatkov! Čo najmenej olievačov!:-D

12 komentárov:

ღ Mishella povedal(a)...

ach tie laky vyzeraju genialne :) keby sa dalo, mohla by si prosim aspon na cisto biely papier spravit swatche? velmi ma zaujima ako vyzeraju, pretoze farby su krasne :)

drinkcitra povedal(a)...

omg the nail polish colors! Love them!

MissBeautyAddict povedal(a)...

ja som dmkova maniacka tiez uz mam asi 8OO bodov a stale si beriem tie 15O bodove knizky nechapem ze sa mi neminaju body :D no tento mesiac si nekupim nic na april som si zakazala nakupovanie :D

Glamour wall povedal(a)...

tá akcia je skvelá, tiež často nakupujem v dm:) a práve som si kúpila rovnaký make up od MaxFactor-u, máš s ním nejaké skúsenosti a si s ním spokojná?:) pretože ja som si ho kúpila prvýkrát:)

Super Cute Super Easy povedal(a)...

ღ Mishella: Ked troska pockas, o chvilu postnem manikuru s tymito lakmi! :))) JJ farby su fakt krasne:)
drinkcitra : I love them!!:))
MissBeautyAddict : Aleee noo, neverim, ze vydrzis mesiac bez nakupovania kozmetiky! A este teraz ked su nove lakave ponuky a zlavy:D
Glamour wall: Nemam s nim edste ziadne skusenosti, to bol cisto nakup - chcem skusit novy produkt a vyuzit zlavu! Uvidime co to da:) Verim tomu, ze bude v pohode, MaxFactoru doverujem:D

Vivi Vivi povedal(a)...

Můj ty světě, na slevy já slyším vždycky ;-) a tentokrát bude můj nákup v drogérce ještě větší než jindy! Kosmetických lahůdek není nikdy dost, díky za tipy! ;-)
Giveaway

Super Cute Super Easy povedal(a)...

Vivi Vivi: Nemas zac Vivi:)))

The Sneakerette povedal(a)...

sighs, once again i'm so jealous that you have access to essence! i totally have my eye on the fruity polishes with the subtle glitters, i wish i could get them over here!

Denise povedal(a)...

krásny blog :-)
milujem fruity laky :-))
stávam sa tvojim novým čitateľom :-)

someonedifferent-denise.blogspot.com

drinkcitra povedal(a)...

I just wanted to let you know I awarded you with the Blogger Appreciation Award: http://www.drinkcitra.com/2012/04/blog-awards.html <3

Zuzanka povedal(a)...

Už nech som v Košiciach :D

schnegy povedal(a)...

Ja som si kupila presne tieto iste farby :o) Tie laku su naozaj krasne. Ale teda okrem toho si si dost toho nakupila :D Hoci mejkap s pudrom od Astor som si tiez zaobstarala, uz davnejsie. Vsak ked bol puder zdarma :))

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving your comment! I read every single one and I'm here to reply. You can leave a message in English and I also accept simple message in "Deutsch":-D A samozrejme po slovensky/česky!