pondelok, 5. marca 2012

Nail Polish TAG - show your nail polish collection / ukáž svoju zbierku

I was tagged by MissBeautyAddict who created this amazing tag! I consider it as a great opportunity to show you my little nail polish collection, tell you about my favorite shades and so.

Rules:
1. Answer the following questions. /  Odpovedz na následujúce otázky.
2. Tag another 3 bloggers which will pass this tag and answer these questions too /  Označ ďalšie 3 bloggerky, ktoré posunú článok ďalej a taktiež odpovedia na otázky.
3. Add a link to your Nail Polish Tag with the previous two rules done in the comments under this post. /  Do komentárov pod tento príspevok pošli odkaz na tvoj článok, v ktorom si splnila predošlé dva body.
Questions:
1. How many nail polishes do you have? Add a photo of them / Koľko lakov na nechty vlastníš? + foto
I've got a little nail polish collection. Shame on me! Together, 41 pieces. Every one works, of course. / Mám maličkú zbierku lakov v porovnaní s ostatnými nechtárskymi bloggerkami alebo nadšencami, ale zato v porovnaní s bežným človekom je celkom hojná - podľa mojej sestry, je to príliš veľa (ona tomu nerozumie:D) Čo už, hanba mi! Dokopy, ak som dobre spočítala, mám 41 plne funkčných lakov. Moje svedomie mi nedovolí kúpiť daľšie nové laky, kým aspoň pár nespotrebujem. 

2. What is your favorite brand of nail polishes? / Ktorá je tvoja obľúbená značka lakov na nechty?
Essence, because of very low prices, big range of amazing pretty colors, lots of new limited collection per a month, great quality and lasting of polishes and the nearest shop with this brand is so close to my home! / Essence. Páči sa mi nízka cena lakov, ich super kvalita, výdrž (pokiaľ sa nehrabete v zemine, neperiete ručne bielizeň dennodenne, neškrabete sa zo studne ako vraví môj priateľ:D atď..), veľký výber farieb a to, že Essence prichádza skoro každý mesiac s novou limitovanou kolekciou. Ujovia a tety v Essence sa snažia vyťažiť maximum z tejto lacnej kozmetiky. Samozrejme, keď budem bohatá a nebudem mať na čo iné mínať peniaze, s radosťou si obľúbim aj drahšie značky, napr. O.P.I....





3. Have you ever received a nail polish as a gift? If yes, tell us about the best polish and when it was. / Dostala si niekedy ako darček lak na nechty? Ak áno napíš ten najlepší a kedy to bolo...
I received Catrice - Sweets for my Sweets from my friend because I was teaching her an accounting before her exam. She had a terrible teacher and she didn't know anything. She did the exam and gave me this pink shade because she know that I like pink very much. / Dostala som tento ružový Catrice lak od kamošky zato, že som ju doučovala účtovníctvo pred zápočtom. Zlatá. Vie, že sa mi páčia ružové laky. Inak laky veľmi nedostávam, nakupujem si ich sama.

4. What nail polish are you wearing on your nails right now?/ Aký lak máš na nechtoch teraz?
I'm wearing as a base color Essence - You belong to me and I also created a floral print on my ring finger as you can see here. / Momentálne mám na sebe tento tyrkysový, ako ste mali možnosť vidieť v predchádzajúcom príspevku. Na prsteníku mám kvetinkový motív:)

5. If you were able to create a limited edition of nail polishes, how it would look like? / Ak by si mohla vytvoriť limitovanú edíciu lakov na nechty, aká by to bola?
I did for you three color palettes of colors I like very much on my nails! The first "limited edition" would be considered in minty & green, second is about peach & nude, the last but not least, purple & pink. Which color palette do you like the most? / Aj ja som pre vás vytvorila paletu farieb, ktorá znázorňuje "moju budúcu, vysnívanú, plánovanú" limitovanú kolekciu lakov. Prvá sada lakov by bola ladená do minty až zelených odtieňov, druhá do broskyňovej a nude. Tretia by bola celá vo fialovkastom až ružovom nádychu. Čo poviete, ktorú by ste si kúpili? Ktorá je najkrajšia?:D




6. What nail polish is your favorite? / Ktorý lak je tvoj obľúbený?
I don't have any special favorite nail polish but this pastel purple is one of my current most beautiful shades I own! However, I would be very happy if I had pink one from Nicky Minaj collection for O.P.I. I like that baby pink very much! <3 Don't you like that color? If you know any similar and more affordable polish, don't hesitate and tell us about it! / Takto, nemám žiaden najobľúbenejší lak, ale tento pastelový fialový od Essence je jeden z mojich naj. Okrem farby, má pekný aj názov:D Avšak veeľmi veeľmi túžim vlastniť lak baby pink odtieňu ako má Nicky Minaj v jej limitke. Ak by ste náhodou vedeli o nejakom podobnom, ktorý si viem zakúpiť v drogérke, šup s ním! Takýto ružový odtieň by som dokázala pokladať za svoj najobľúbenejší.Vám sa páči, či nie? 
Finally, I decided to pass this tag to only slovak girls because this tag was given to me by slovak blogger! So, I look forward to see nail polish collection of these amazing girls:
Miaslifestyle
Mysweetstrawberries
Mademoiselle IVA
Thanks for reading!

13 komentárov:

IVA Klepi povedal(a)...

ahoj,
dakujem krasne za označenie ... uz ma označila jedna baba prave pripravujem članok :) robím aj video :)

IVA Klepi povedal(a)...

http://mademoiselleiva.blogspot.com/2012/03/video-nail-polish-tag-ukaz-svoju.html
uz je tam

Super Cute Super Easy povedal(a)...

Jeee, super videooo:)) nemas zac:)

evie povedal(a)...

ten obrazok farebnych opi je krasny:)

www.mysweetstrawberries.blogspot.com

drinkcitra povedal(a)...

I love this! I like how you incorporated pics! Makes it more fun to read :D

Annie povedal(a)...

waaau tie OPI laky vyzerajú úžasne!

senses povedal(a)...

Tie OPI Nicky Minaj sú aj mojím veľkým snom... inak pekná zbierka lakov :)

senses298.blogspot.com

Super Cute Super Easy povedal(a)...

Dakujem dievcataaaa:) Tak dufam, ze si tie nase sny splnime co najskor!:)
Thaaaankss:)))) I know what to do to make you feel more interested to read :D

Niky povedal(a)...

Krásná kolekce^^ Jen jsem chtěla přispět k baby pink laku, co bys tak chtěla... Docela mě to pobavilo, protože zrovna takový baby odstín mám zrovna na nehtech xD Z drogérie sice není, ale pokud znáš někoho, kdo dělá v Avonu, neměl by být problém^^ Takže jak už z toho vyplývá, je to lak z Avonu, jmenuje se Pastel pink a je to opravdu nádherná, miminkovská, pastelová, světlounká růžová, i když já osobně růžovou moc nemusím, tenhle lak nosím často a zbožňuju ho!!! Tady ti hodím třebas odkaz na Parokeets, má tam foto a garantuju, že přesně tak vypadá na i v reálu! http://www.parokeets.com/en/2010/03/avon-pastel-pink-konadikura/

Super Cute Super Easy povedal(a)...

Niky: Dakujeeeeeem:) Wuaaaw! fakt krasna miminkovska farbaaa, presne taku chceeem, joj ako ti zavidim, ze ho mas na nechtoch:D:D Tak pokusim sa zaktivizovat nejaku Avon lady z mojho okolia, nech mi ho objednaa:)) nechapem preco, takejto farby niesu laky normalne v drogerkach:D ved je kraaasna podla mna! Dakujem aj za odkaz! Si zlaaata:))))

Niky povedal(a)...

Nemáš zač^^ Když můžu, pomůžu! :) Tak doufám, že ho brzy seženeš! Je sice dražší než třeba Essence, ale je fakt úžasný! A taky nechápu, proč v drogerkách nemají takové, navíc mi příjde, že když se podíváš na sortiment laků většiny značek, tak mají jen růžové a červené odstíny, ale stejně takovýhle vůbec... Tak nechápu, no.

Super Cute Super Easy povedal(a)...

Niky: :) Tak to nechapem fakt tiez! Kiezby sme mohli nejako hlasovat alebo nejako zasiahnut do tvorby novej "kolekcie" lakov:D To by sa mi pacilo:)

Martinka povedal(a)...

ja som dnes narazila na tú kolekciu od nicky minaj na asos.com a 4 laky sú za 12.44, ak by to pomohlo.

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving your comment! I read every single one and I'm here to reply. You can leave a message in English and I also accept simple message in "Deutsch":-D A samozrejme po slovensky/česky!