piatok, 23. marca 2012

Green and Brown dots

Hello stalkers!:-D Today I posted the pictures of my new manicure. I used unusual color combination of these three colors - green, nude and brown! What do you think? I also give you oportunity to tell me what manicure you want to see next! Please, let me know! I'm so curious to see what you want to see as my next manicure post! Bye bye and have a nice weekend! :-)


What I used:

  • green nail polish (Essence - 79 Viva La Green)
  • brown nail polish (Essence - 33 Just In Case)
  • nude nail polish (Essence - 44 Modern Romance)

8 komentárov:

drinkcitra povedal(a)...

Lovely polka dots!! I like the colors you used :D

Super Cute Super Easy povedal(a)...

Thaanks:) Glad to hear it:D I used unusual color combination for me!:)

evie povedal(a)...

paci sa mi ta "ozivena decentnost", alebo by som mala napisat "nude":)

www.mysweetstrawberries.blogspot.com

Super Cute Super Easy povedal(a)...

Dakujem:))

Niky povedal(a)...

Krásné, miluju nude barvy. Ta zelená a hnědá k tomu jdou dost dobře, takové zemité barvy^^ Ale ta světlá zelená to pěkně oživí! A ten podklad je vážně Sweet as Candy?? Mě příjde, že vypadá jinač.. Je průhledný, do růžova... ^^

Super Cute Super Easy povedal(a)...

Niky: Preboha!! to nie je Sweet As Candy:D Uz som bola asi " prepracovana/prelakovana" :D:D idem to napravit ja trupka!:D Dakujem! Esteze to niekto aj cita:D

Niky povedal(a)...

Joo, však jasně :D To já se vždycky musím podívat, co to je za odstín, jestli mám, nebo musím koupit :D :D

Niky povedal(a)...

Joo, však jasně :D To já se vždycky musím podívat, co to je za odstín, jestli mám, nebo musím koupit :D :D

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving your comment! I read every single one and I'm here to reply. You can leave a message in English and I also accept simple message in "Deutsch":-D A samozrejme po slovensky/česky!