sobota, 10. marca 2012

Dress For A Moment

Today's manicure here! I used Essence nail polish with interesting name - Dress For The Moment. The most favorite color from my nail polish collection as you can noticed in the nail polish tag post! Moreover, I use the purple star rhinestone on the top of every nail. Do you like it?
By the way, I want to say big thank you for every comment I received, for every positive reaction to my posts! I'm so glad about all of my faithful readers!!! I have never expected so high support from you guys!:-)I wish all of you a fabulous day ahead!


9 komentárov:

With love, Ana. povedal(a)...

Awww very cute!

Niky povedal(a)...

Tahle barva je vážně, ale vážně nádherná!! Musím se přiznat, že předtím jsem si tohohle laku moc nevšímala, ale když jsem ho pak viděla na tvém blogu, v tom postu, kde byly tvé nové úlovky a mezi nima právě tenhle lak (plus ty ostatní úžasné xD), tak jsem ho chtěla taky... Ale bohužel to byl jeden z těch, co byly vyřazeny a vyprodány, takže když jsem přišla do Rossmanna (přesněji do tří Rossmannů v okolí mého bydliště a školy xD), tak už po něm nebyla ani stopa... :( Avšaaak, předevčírem jsem šla s kamarádkou "náhodou" zase do Rossmanna (náhodou, protože tam chodím každý druhý den xD), uviděla jsem v malém boxíku s ostatníma věcma na doprodej tenhle úžasný lak!!! Tak jsem po něm skočila jak lvice po zebře a už ho mám doma! xD Nevím, jak je to možné, takové štěstí, protože předtím tam vážně nebyl... Ale je fakt, že ten box byl opravdu malinkatý, tehdy tam byly jiné věci, tak asi čekali, až se vyprázdní a pak tam dali další věci, co se neprodaly. Díky bohu!! xD

Brittney (Precious Polish) povedal(a)...

That colour is so perfect for spring and the stars are too cute!!

*-*-Lienka-*-* povedal(a)...

mňam! :) krásne nechtíky

drinkcitra povedal(a)...

I love this!! The little stars are a nice touch and they're so cute!

Super Cute Super Easy povedal(a)...

With love, Ana.,Brittney (Precious Polish),drinkcitra: I think so! Thank you girls!:)
Niky: Tak ani mne sa najprv nejako nepacil, hlavne mojej sestre a ked ho uvidela na mojich nechtoch, hned zmenila nazor! A je aj jej najoblubenejsi!!:) On bol vyradenyy??? to som ani nevedelaaa! Dufam, ze aj u nas ho ete budu dopredavat a bude ho dostat!:((( Dobre, ze vravis! No tak to si mala ale stastie!:)) Dakujem za tvoj obsiahly komentar!:D Velmi si to vazim:))))<3
*-*-Lienka-*-*: Dakujeeem:) Aj ty mas krasne:)

Niky povedal(a)...

No, já se někdy (resp. často) trochu rozjedu a pak nevím, kdy zavřít pusu... xD xD
U nás byl mezi těma věcma, co se vyprodávaly a teď očekávám nové výrobky, už sem tam něco mají v regálech, ale ještě nevybalili všechno, no a tenhle odstín už není vůbec...Myslím, že byl napsaný i na beauty fóru v tom seznamu discontinued products... Stává se mi často, že ty nejlepší a moje nejoblíbenější věci zruší :( Tak aspoň, že jsem ho ještě chytla!

Super Cute Super Easy povedal(a)...

Niky: Ale ved nevadi:D Tu mas dostatok priestoru na vykecavanie:D:) Noo ja som uz veeelmi veeelmi zvedava na tie nove produkty, hlavne lakyyy:) a faaakt som zvedava ako budu vyzerat na zivo tie laky z Fruity kolekcie, ci ako sa vola, na obrazkoch vyzerali zaujimavo, mnamkyy:D:)) Musim ist uz obhliadnut regale v drogerke konecne zas:D

Niky povedal(a)...

Nooo, ani mi nemluv! Slyšela jsem, že u nás už je ta kolekce v obchodě, tak asi zítra vyrážím na lov!! :D Viděla jsem nějaké fotky a vypadalo to dobře^^ Tak jsem zvědavá na realitu :)

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving your comment! I read every single one and I'm here to reply. You can leave a message in English and I also accept simple message in "Deutsch":-D A samozrejme po slovensky/česky!